Warsztat Motocyklowy
|
HONDA BALI BLOKADY
|
Mam taki problem. Chcę ściągnąć blokady z mojej balówy, ale nie bardzo wiem gdzie one są (i też nie wiem jak się je ściąga). Honde mam przywiezioną z Niemiec. Jest ona z 1998r. Kiedyś biegła 55km/h teraz tyle idzie tylko górki a po prostym 50km/h. A i jeszcze jedno: jak jade z góry i na maxa gaz to co jakiś czas czuć takie przerywanie tak jakby go dusiło albo jakby nie dostawała powietrza.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje:))
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Siemka też jestem właścicielem Tej Hondzi. Leci mi 70km/h ale na pół gazu gdyż jak dam więcej to się dusi lub gaśnie. Mam wyciętą kiszkę,wario a na module nie wiem jak ściągnąć te blokadę(może tez chodzi o zapłon) Proszę pomóżcie. POZDRAWIAM
KONTAKT
gg:9299834
e-mail:petersiak@gmail.com będę wam wdzięczny ;]
Skoro sie dusi to ma blokade na module wiem że ma na filtrze powietrza ale to chyba nic nie daje na wariatorze nie ma bo w swojej patrzyłem i tak samo leci chyba ma na gażniku i tłumiku
Nie ruszałbym modułów w Twoim wypadku, jeśli nie chcesz mieć problemów z żywotnością silnika. Wiadomo - wyższe obroty, mniejsza żywotność. Możesz liczyć się z conajmniej łożyskami, ew. nowym wałem (Zależy w jakim jest Twój stanie) oraz częstszymi szlifami.
Co do blokad... wario, tłumik, cdi. CDI najgorętsza. Polecam i tak wario Polini, ponoć przy wario "sportowym" obroty spadają przy podobnej prędkości, więc na pewno jest warto zaatakować - a jeśli straciła na mocy, to sprawdź pasek. Najlepiej kupić sobie kit'a jeśli np. czujesz dziurę przy 40-50 (mogą być to żleby na wariatorze). Polini Eco Kit bodajże 300zł z hakiem stoi, dostajesz sprężynę, wario, rolki...
Jeszcze możesz sobie kupić bajer malossi torsion controller/naraku spring control, ponoć jest to ciekawe rozwiązanie, chociaż przydatne głównie w mieście, tak jak i np. gasbox.
jak cos mam do sprzedania nowy moduł moje gg 9711351
Zapraszam na forum:
http://skuter.c0.pl/index.php?ap=82
Dzięki mobilki aza podpowiedz. Pokombinuje coś i zobaczę.:)
A to że jak jedziesz z górki i ci przerywa to jest właśnie jeden z objawów zablokowanego zapłonu poprostu dochodzi do 5500 obr i odcina zapłon dlatego wydaje ci się że przerywa jak odblokujesz oryginalny zapłon to liczba obrotów wzrośnie do 8500 obr a jak kupisz odblokowany tuningowy zapłon taki jak w moim linku to obroty wzrosną do 10000 obr :D
Z lat 1993 do 1996 Hondy Bali miały troche inne blokady niż Hondy bali z przełomu 1996 na 1997r do 2001r te nowsze miały blokady na tłumiku,zapłonie,wariatorze i w niektórych w filtrze powietrza ale to bardzo rzadko .
a moduł to tylko na www.sklep.mieloch.pl polecam rolki przysłali mi w 3 dni
Ja przywiozłem Honde Bali (SJ 50 R) ze Szwajcarii 1994 r i miała 20 tys przebiegu wszystko prucz cylindra oryginał cylinder miała juz malossi 75cc i leciała 65 założyłem nowy pasek i rolki i leciała 70 z blokadami mam ja 4 rok i ni sie nie psuje a zrobiłem ładne 11 tys ;P pali 3.5 na 100 i blokada jest na gaźniku tłumiku i module... ;} pierścienia na wario nie było... kumpel w sfx tez niemiał a watpie czy niemcy by sie bawili w odblokowywani... wiec gażnik tłumik i moduł powiem wam dokładnie co było po swietach bo daje go do mechanika by go całkiem rozblkował i kupuje wario malossi 2000 wiec koolo 110 powinien leciec :D :D
Ja też mam Honde Bali i w tym skuterze są 3 blokady. Tulejka pod Wariatorem zwężka w tłumiku i na module . Jak będziesz kupował moduł to nie kupuj przez allegro ja kupiłem niby do Hondy Bali a był do Sfx a to wogóle inne wejście . Tu masz link do dobrego i w miare taniego modułu do swojej Hondy http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1401&osCsid=9326765eaa1ede520d3cfd03ac5b76e9
a to przepraszam ale ja tez miałem jedna z blokad u swojego skutra na module i miał takie sae obiawy co tam honda czyli ze jak sie jechało te55km/h i to był max to on poprostu zwalniał jak by zgasł i doszło do 40km/h i juz było to samo wiec mysle ze ta honda ma tez na module
Nie chce sie wymadrzac ani nic takiego ale jestem mechanikiem skuterowym, i rozbieralem nie raz skutery 2T i uwierz mi kolego Pawel020592 ze te blokady sa glownie w 2suwach. 4suwy to juz zupelnie inna bajka, choc blokady bywaja podobne. Pozdro
kolega xLucas90 te blokady co napisałes to najczesciej są w 4sówie a ta honda jest 2sów ale z 4 puktem zgadzam sie pozdro
jezeli tak przerywa i dusi sie to jedna blokada jes na module zamów na alegro odpowiedni moduł odblokowany nie musi byc taki sam tylko chodzi o to zeby miał te same wejscie
1. Dysza w gazniku i blokada filtra powietrza, najczescie plastikowa rurka wlozona w otwor gdzie wchodzi powietrze do filtra
2. Pierscien na wariatorze, musisz zdjac wario i na tuleji po ktorej sie przesuwa wariator masz pierscionek grubosci ok 0,5 cm, wyjmujesz go i skladasz wario, no i po blokadzie
3. Przejrzyj tlumik czy nie masz nigdzie rurki odstajacej tzw slepej kiszki, jesli nie ma to zobacz na koncowce czy nie ma tam w srodku drugiej rurki mniejszej, jak jest no to masz blokade i trzeba ciac tlumik zeby ja wyjac.
4. Pewnie na module, niestety nie wiem jak ja zdjac, ale mozna juz kupic gotowe moduly odblokowane
No i to by bylo na tyle:D Pozdro i powodzenia w odblokowywaniu