facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

HONDA BALI BLOKADY

bartekwojs1 Honda Bali 50

Mam taki problem. Chcę ściągnąć blokady z mojej balówy, ale nie bardzo wiem gdzie one są (i też nie wiem jak się je ściąga). Honde mam przywiezioną z Niemiec. Jest ona z 1998r. Kiedyś biegła 55km/h teraz tyle idzie tylko górki a po prostym 50km/h. A i jeszcze jedno: jak jade z góry i na maxa gaz to co jakiś czas czuć takie przerywanie tak jakby go dusiło albo jakby nie dostawała powietrza. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje:))


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (16)

  • 2009-04-13 17:43:24

    Siemka też jestem właścicielem Tej Hondzi. Leci mi 70km/h ale na pół gazu gdyż jak dam więcej to się dusi lub gaśnie. Mam wyciętą kiszkę,wario a na module nie wiem jak ściągnąć te blokadę(może tez chodzi o zapłon) Proszę pomóżcie. POZDRAWIAM

    KONTAKT
    gg:9299834
    e-mail:petersiak@gmail.com będę wam wdzięczny ;]

  • 2009-04-04 12:45:35

    Skoro sie dusi to ma blokade na module wiem że ma na filtrze powietrza ale to chyba nic nie daje na wariatorze nie ma bo w swojej patrzyłem i tak samo leci chyba ma na gażniku i tłumiku

  • 2009-03-25 00:26:44

    Nie ruszałbym modułów w Twoim wypadku, jeśli nie chcesz mieć problemów z żywotnością silnika. Wiadomo - wyższe obroty, mniejsza żywotność. Możesz liczyć się z conajmniej łożyskami, ew. nowym wałem (Zależy w jakim jest Twój stanie) oraz częstszymi szlifami.

    Co do blokad... wario, tłumik, cdi. CDI najgorętsza. Polecam i tak wario Polini, ponoć przy wario "sportowym" obroty spadają przy podobnej prędkości, więc na pewno jest warto zaatakować - a jeśli straciła na mocy, to sprawdź pasek. Najlepiej kupić sobie kit'a jeśli np. czujesz dziurę przy 40-50 (mogą być to żleby na wariatorze). Polini Eco Kit bodajże 300zł z hakiem stoi, dostajesz sprężynę, wario, rolki...

    Jeszcze możesz sobie kupić bajer malossi torsion controller/naraku spring control, ponoć jest to ciekawe rozwiązanie, chociaż przydatne głównie w mieście, tak jak i np. gasbox.

  • 2009-01-28 23:35:19

    jak cos mam do sprzedania nowy moduł moje gg 9711351

  • 2008-12-21 15:41:41

    Zapraszam na forum:
    http://skuter.c0.pl/index.php?ap=82

  • 2008-12-21 09:28:41

    Dzięki mobilki aza podpowiedz. Pokombinuje coś i zobaczę.:)

  • 2008-12-20 22:47:59

    A to że jak jedziesz z górki i ci przerywa to jest właśnie jeden z objawów zablokowanego zapłonu poprostu dochodzi do 5500 obr i odcina zapłon dlatego wydaje ci się że przerywa jak odblokujesz oryginalny zapłon to liczba obrotów wzrośnie do 8500 obr a jak kupisz odblokowany tuningowy zapłon taki jak w moim linku to obroty wzrosną do 10000 obr :D

  • 2008-12-20 17:41:40

    Z lat 1993 do 1996 Hondy Bali miały troche inne blokady niż Hondy bali z przełomu 1996 na 1997r do 2001r te nowsze miały blokady na tłumiku,zapłonie,wariatorze i w niektórych w filtrze powietrza ale to bardzo rzadko .

  • 2008-12-20 14:11:34

    a moduł to tylko na www.sklep.mieloch.pl polecam rolki przysłali mi w 3 dni

  • 2008-12-20 14:02:46

    Ja przywiozłem Honde Bali (SJ 50 R) ze Szwajcarii 1994 r i miała 20 tys przebiegu wszystko prucz cylindra oryginał cylinder miała juz malossi 75cc i leciała 65 założyłem nowy pasek i rolki i leciała 70 z blokadami mam ja 4 rok i ni sie nie psuje a zrobiłem ładne 11 tys ;P pali 3.5 na 100 i blokada jest na gaźniku tłumiku i module... ;} pierścienia na wario nie było... kumpel w sfx tez niemiał a watpie czy niemcy by sie bawili w odblokowywani... wiec gażnik tłumik i moduł powiem wam dokładnie co było po swietach bo daje go do mechanika by go całkiem rozblkował i kupuje wario malossi 2000 wiec koolo 110 powinien leciec :D :D

  • 2008-12-20 12:52:20

    Ja też mam Honde Bali i w tym skuterze są 3 blokady. Tulejka pod Wariatorem zwężka w tłumiku i na module . Jak będziesz kupował moduł to nie kupuj przez allegro ja kupiłem niby do Hondy Bali a był do Sfx a to wogóle inne wejście . Tu masz link do dobrego i w miare taniego modułu do swojej Hondy http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1401&osCsid=9326765eaa1ede520d3cfd03ac5b76e9

  • 2008-12-20 11:54:34

    a to przepraszam ale ja tez miałem jedna z blokad u swojego skutra na module i miał takie sae obiawy co tam honda czyli ze jak sie jechało te55km/h i to był max to on poprostu zwalniał jak by zgasł i doszło do 40km/h i juz było to samo wiec mysle ze ta honda ma tez na module

  • 2008-12-20 01:17:48

    Nie chce sie wymadrzac ani nic takiego ale jestem mechanikiem skuterowym, i rozbieralem nie raz skutery 2T i uwierz mi kolego Pawel020592 ze te blokady sa glownie w 2suwach. 4suwy to juz zupelnie inna bajka, choc blokady bywaja podobne. Pozdro

  • 2008-12-19 22:40:09

    kolega xLucas90 te blokady co napisałes to najczesciej są w 4sówie a ta honda jest 2sów ale z 4 puktem zgadzam sie pozdro

  • 2008-12-19 22:36:58

    jezeli tak przerywa i dusi sie to jedna blokada jes na module zamów na alegro odpowiedni moduł odblokowany nie musi byc taki sam tylko chodzi o to zeby miał te same wejscie

  • 2008-12-19 22:35:40

    1. Dysza w gazniku i blokada filtra powietrza, najczescie plastikowa rurka wlozona w otwor gdzie wchodzi powietrze do filtra
    2. Pierscien na wariatorze, musisz zdjac wario i na tuleji po ktorej sie przesuwa wariator masz pierscionek grubosci ok 0,5 cm, wyjmujesz go i skladasz wario, no i po blokadzie
    3. Przejrzyj tlumik czy nie masz nigdzie rurki odstajacej tzw slepej kiszki, jesli nie ma to zobacz na koncowce czy nie ma tam w srodku drugiej rurki mniejszej, jak jest no to masz blokade i trzeba ciac tlumik zeby ja wyjac.
    4. Pewnie na module, niestety nie wiem jak ja zdjac, ale mozna juz kupic gotowe moduly odblokowane
    No i to by bylo na tyle:D Pozdro i powodzenia w odblokowywaniu

Losowe pojazdy

  • Yamaha Breeze
  • Peugeot 406
  • Derbi GPR Nude
  • BMW 3
  • Romet Komar
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ