może też już być cylinder rozdupcony to znaczy że są duże luzy pomiędzy tuleją cylindra a tlokiem i paliwo tą szparą ucieka czyli cylinder do szlifa ale nie na 100 % odkręć glowice i sparawdz jak bardzo tlok lata jak jest luzu okolo 1mm no to do szlifu ja tak mialem w swojej CEZET 175 nawet nie zalapal moto bo tak szybko paliwo uciekalo przez tą szpare pozdro
mm to smo jak zpali nie wchodzi n obroty i niema tej siły co powinna a na wolnych chodzi łdnie i pali też ok
może też już być cylinder rozdupcony to znaczy że są duże luzy pomiędzy tuleją cylindra a tlokiem i paliwo tą szparą ucieka czyli cylinder do szlifa ale nie na 100 % odkręć glowice i sparawdz jak bardzo tlok lata jak jest luzu okolo 1mm no to do szlifu ja tak mialem w swojej CEZET 175 nawet nie zalapal moto bo tak szybko paliwo uciekalo przez tą szpare pozdro
ustaw zapłon