Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1.5 obrotu to jest standart.Następnie odpalasz maszynę, rozgrzewasz i kręcisz sróbką tak aby silnik krecił jak najwyżej.
zwykle na 1.5 do 2 obrotu, jeśli nadal wariuje nie wkręca się sprawdź szczelność połączania gaźnik-cylinder
wkręć na maksa i wykręć 1,5 obrotu i wtedy szukaj kombinuj
tego nikt ci dokładnie nie powie bo każdy gaźnik reguluje się inaczej. chodzi ci o wolne obroty? to sobie ustaw żeby nie za wysokie i żeby też nie przygasał i tyle
1.5 obrotu to jest standart.Następnie odpalasz maszynę, rozgrzewasz i kręcisz sróbką tak aby silnik krecił jak najwyżej.
zwykle na 1.5 do 2 obrotu, jeśli nadal wariuje nie wkręca się sprawdź szczelność połączania gaźnik-cylinder
wkręć na maksa i wykręć 1,5 obrotu i wtedy szukaj kombinuj
tego nikt ci dokładnie nie powie bo każdy gaźnik reguluje się inaczej. chodzi ci o wolne obroty? to sobie ustaw żeby nie za wysokie i żeby też nie przygasał i tyle