Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
http://mr16bp.blogspot.com/
174 cm3
15 KM
17 Nm
0.00 s
Motocykl WSK-MR16BP model 72 jest pojazdem sportowym, popularno-rajdowym, przeznaczonym w zależności od przystosowania silnika do startów w rajdach szybkich lub obserwowanych, a także do szkolenia zawodników. WYPRODUKOWANA W LICZBIE 150 SZTUK W LATACH 1971-1972.
Charakterystyka silnika dobrana do specyfikacji zawodów.
Silnik- typu W-2R o pojemności skokowej 174 cm3 i charakterystyce dobranej do specyfikacji zawodów.
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na tylne koło- łańcuchem rolkowym 12,7 mm o 132 ogniwach
Przełożenie miedzy skrzynią biegów a tylnym kołem- 59:15 = 3,93
Przełożenie to można zmienić stosując zębatki o innej ilości zębów, przewidziane w wyposażeniu dodatkowym.
Gaźnik- poziomy, dla rajdów szybkich- typu GM 26U3 o średnicy gardzieli 26 mm i typu GM24U3 o średnicy gardzieli 24 mm- dla rajdów obserwowanych (stosowany bardzo często przez zawodników gaźnik typu BING 53 o średnicy gardzieli 26 mm).
Zawieszenie koła przedniego- na teleskopach z tłumieniem olejowym i skoku maksymalnym 160 mm, nogi nieruchome wykonane z rur ze stali stopowej, półki kute ze stopu aluminium.
Zawieszenie koła tylnego- na wahaczu wleczonym i amortyzatorach typu Armstrong, o tłumieniu olejowym i skoku maksymalnym 90 mm.
http://mr16bp.blogspot.com/
http://wueska.pl/
Motocykl pochodzi z 1971 roku i został wyprodukowany na zlecenie PZM przez WSK Świdnik. Model w zależności od źródła wyprodukowany w serii 100-150 sztuk. Sam motocykl jest młodszym bratem rajdowej WSK MR15, jednak dzięki silnikowi W2R o mocy 15 KM posiada znacznie lepsze osiągi.
Jak to zwykle bywa w przypadku takich motocykli, stopień zdekoletowania był nie wysoły, a poprzedni właściciel pokazując motocykl na naszym forum www.wueska.pl zapowiadając szybką renowacje ograniczył się do pomalowania niektórych elementów czarnym sprejem mat... Po wstawieniu zdjęć przez właściciela na forum szybko za telefon, krótka rozmowa i po odbiorze motocykla przez znajomego z Wrocławia motocykl po 7 dniach był u mnie. Cena 700 zł jak za ten model to jak za friko więc nie zastanawiałem się, ani chwili. Raz się żyje, żałuje całe życie.
Zamieszczam foto motocykla w dniu zakup oraz motocykla w stanie fabrycznym. W między czasie postaram się zamieszczać bogatą w foty relacje z moich prac, aby co nieco zostało dla potomnych i ciekawskich.
WIĘCEJ INFORMACJI O MOIM MOTOCYKLU : http://mr16bp.blogspot.com/
Plusy:
Bardzo mała liczba zachowanych egzemplarzy. Około 20 sztuk w Polsce.
Minusy:
Stan.
Kupno.
Pełnej odbudowie.
http://mr16bp.blogspot.com/
http://wueska.pl/
TS, a kto pisze, że sarenka ją miała ? W Sarence zastosowano jedynie podciąg ramy, a w coniektórych modelach "łyżwę" pod silnikiem w celu zabezpieczenia karterów.
sarenka nie miała ramy pod sinikiem tylko rame grzbietową i miała silnik od wsk 125
WSK WIATR zwana "sarenka"!!!!!
fajnie że jeszcze można spotkać takie zabytki :)
szpan :) jestem tego zdania co Hubertusee :)
Dodałem 2 zdjęcie jak moto wygląda na dzień dzisiejszy. Więcej na : www.mr16bp.blogspot.com
orzesz Seba nie wiedziałem że tak tanio dałeś :O świetna MR- ka piękne moto powodzenia w renowacji
Czytaj opisy potem wystawiaj komentarze! Juz jej nie mam i nie doprowadzilem jej do tego stanu!. Jak juz coś "wielki rolniku" od tego sa widły. zastanow sie co piszesz bo mozesz kogos urazic nieswiadomie przez takie koma
Fajny motor moja ocenka 10/10,
zapraszam do skomentowania moich motorków,
Pozdrawiam
FAJNY POLSKI SPRZĘCIK MIAŁEM KIEDYŚ LECZ MI UKRADLI.ZOBACZ MÓJ.POZDRAWIAM!
Witam wszystkich. Może z czasem pokaże co mam jeszcze ciekawego na zapleczu. Pozdrawiam.
witam znajomego :)
Twoja MR dobry materiał do renowacji, szkoda że tak mało egzemplarzy wyprodukowano.Zaprezentuj więcej swoich pojazdów :) ;>
pozdr :)
o witam kolege z forum wueska
ja oceniam na 6 pomimo takiego stanu ponieważ to żadki motocykl
brakuje mi paru charakterystycznych detali... Aktualnie już nie wygląda tak jak na zdjęciach. Dużo się pozmieniało :) Jak złoże ją choć bardziej niż na 2 fotce to wstawię kolejne foto ;) Pozdrawiam
Dzięki kolego za komentarz :) Twoja widzę WSK to nie byle Co. MR16 to dopiero bardzo rzadki model nie to co S2. Gratuluje posiadania takiego motocykla. No cóż, ja kompletuje swoją S2 nieustannie.. brakuje mi paru charakt
Mr 16'71 świetny sprzęt ale pewnie nigdy nie dostąpię zaszczytu na niej usiąść powodzenia udanego remontu :D
a to ci się trafił rarytas :)
czekam aż go skończysz :)
powodzenia przy remoncie
pozdro
Świetnie opisana Wsk-a ,szacun dlla Ciebie , a co do Fajery jest nawet nieźle zrobiona ,szerokości życzę i zapraszam do mnie xD
Sebastian440 oznaczył pojazd jako wyjątkowy