Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1964 r.
Krasnystaw
123 cm3
6 KM
0.00 s
Z czasem opisze wszystko co i jak ...
Klasyk.
Dane podstawowe
Model S01-Z
Zapłon iskrowy
Liczba cylindrów 1
Średnica cylindra 52 mm
Skok tłoka 58 mm
Pojemność skokowa 123 ccm
Stopień sprężania 6,9
Moc znamionowa 6,5 KM
Liczba obrotów przy mocy znamionowej 4850 obr/min
Największy moment obrotowy 1,0 kGm
Obroty momenty maksymalnego 3500 obr/min
Dwusuw z przepłukaniem zwrotnym
Ciężar suchego silnika ze sprzęgłem, skrzynką biegów i pełnym wyposażeniem 22,0 kg
Kąt wyprzedzenia zapłonu 23-24 stopnie , to jest w położeniu tłoka 3 mm przed ZZ (zwrotem zewnętrznym)
Kadłub silnika
dzielony , skrzynia korbowa i obudowa skrzynki biegów ze stopu aluminium LA-2A; skrzynia korbowa uszczelniona na czopach wału korbowego za pomocą pierścieni gumowymi z wkładkami stalowymi, odpornymi na działanie oleju i paliwa, typu Simmera
Cylinder z żeliwa specjalnego
Głowica cylindra odejmowana, odlewana ze stopu aluminium AK-9
Tłok o dnie wypuklym, ze stopu aluminium LP1-LWT, 2 pierścienie uszczelniające, sworzeń tłokowy osadzony pływająco
Korbowód odkuty ze stali stopowej 14 HG, przekrój trzona dwuteowy
Wał korbowy składany, przeciwcieżary ze stali węglowej, czopy i pierścień łożyska korbowodu ze stali stopowej
Łożyska główne kulkowe - 4 szt.
Łożyska korbowodu wałeczkowe, trzyrzędowe, bez koszyczka
Smarowanie silnika mieszanką (olej z paliwem w stosunku 1 : 20)
Chłodzenie powietrzem
Gaźnik poziomy o przelocie 20mm
Układ wylotowy rura wydechowa o długości 670 mm w silniku S01-Z z tłumikiem i wkładką wyciszającą
Wyposażenie elektryczne iskrownik-prądnica prądu przemiennego 6V, o mocy 28 W, wbudowany w koło zamachowe, świeca zapłonowa z gwintem M14x1,25 o wartości cieplnej 225 wg oznaczenia BOSCH (Iskra F75)
Rozruch nożny za pomocą dźwigni z wycinkiem koła zębatego
Sprzęgło cierne, trzytarczowe, korkowe, mokre (pracujące w oleju), umieszczone na walku głównym skrzynki biegów
Przeniesienie napędu silnik-sprzęgło łacuchem tulejkowym jednorzedowym 3/8"x7,5x44, ogniwa o średnicy tulejki 5mm; przełoenie napędu 2,31
Skrzynka biegow o układzie kół zębatych stale zazębionych, uszczelniona od strony odbioru napedu uszczelką pierścieniową, z wkldką gumową odporną na działanie oleju, typu Simmera - pracująca w oleju
Liczba biegów 3
Wielkość przełożeń w silniku
na I biegu 3,16
na II biegu 1,49
na III biegu 1,00
Wielkość przełożeń w silniku Zmiana biegów dźwignią nożną za pośrednictwem mechanizmu umożliwiającego włączenie tylko jednego biegu, za jednym naciśnięciem dźwigni nożnej do oporu; po włączeniu biegu dźwignia powraca do poxycji wyjściowej
Odbiór napędu łańcuchem rolkowym jednorzedowym 1/4" x 7,75 o średnicy rolki 8,5 mm
Mocowanie silnika na 4 śrubach
Piękna maszyna 10/10 Pozdrawiam i zapraszam do oceny moich motocykli
Nie no stary piękna !!!!
WOW !!! SUPER !!!
Piękna WSK masz może foty jak wyglądała wcześniej ;)
nieźle się prezentuje maszyna
zapraszam do mojej WSK
spoko maszyna fajnie sie prezentuje daje 10/10
zapraszam do mnie
daj foty