Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Ciechanowiec
748 cm3
110 KM
78 Nm
4.50 s
Bardzo fajny motorek może troche przyduży jak na pierwsze moto ale juz go oswoilem :). Fajny w prowadzeniu no i mocy troche jest.
Opona przód: 110/90-16
Opona tył: 140/70-18
6-biegwa skrzynia
Chłodzenie: Cieczą i olejem
Hamulec przód: 2x 270mm tarcze 2 tłoczkowe zaciski
Hamulec tył: Pojedyńcza 230mm tarcza 2 tłoczkowy zacisk
Zbiornik: paliwa 21 l.
Ilość płynu w chlodnicy: 2l.
Ilość oleju w skrzyni: 3.8l.
Masa: Na sucho 195kg
Z płynami 205kg
Do tuningu moge zaliczyć wymienienie filtrów na storzkowe bo ta orginalna pucha była nie do wytrzymania
Zasilany czterema gaznikami: 4x 34mm Keihin CV,
Silniczek 16V DOHC sprawuje sie idealnie w prawdzie musialem pare rzeczy wymienic ale teraz jest igiełka jak na ten rok bez zarzutów.
Lagi byly wymieniane bo poprzednie zagiąłem. Tył moze i troche za miękki ale kwestia przyzwyczajenia. Przód przy okresowych wymianach oleju niczego sobie.
Była tak jedna nie skonczylo sie to dobzre dla motoru bo zawinoł mi sie przud. Mianowicie podczas wyprzedzania dwóch motocykli i jednego samochodu nie wyrobilem sie w zakręcie i bach w krawężnik ja nie ucierpialem ale koło przednie i lagi były do wywalenia naszczęście moto juz jest odrestaurowane i wszystko gra :).
Narazie zostane przy tej siedemset piendziesiątce moze kiedys jakis turystyk.
- sporo pali
- ciężki
+ wygodny
+ spora moc
Na razie moj max to 200km/h zobaczymy co przyszłość pokaże ;]
brak :) zadowalam sie tym co mam.