Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
243 cm3
21 KM
0.00 s
Motocykl z 1980r model TS przeróbka na ETZ. Motor był w opłakanym stanie nie posiadał sprawnej elektryki, silnika, i ramy. Remont zacżął się w czerwcu 2006 natomiast został zakończony w 99% Ponieważ została tylko polerka lag i pólki liczników. Kosztował mnie bardzo duzo czasu pieniędzy i zdrowia. Ale się opłacało bo efekt robi naprawde dobry :D:D:D. Silnik został załozony od ETZ 250, tylna felga od 251 i przód od ETZ. :D:D:D Zdjęcia 2 ostanie przedstawiają motor zaraz po zakupie i przed remontem.
Polerka silnika, i pozostałych elementów aluminiowych. :D:D:D:D AEROGRAF sportowy tłumik, założona opona na tył 130/90/16 ledwo weszła.
Po kapitalnym remoncie wymienione łożyska na wale, tryby w skrzyni, wodziki, tłok, pierścienie, simmeringi, regeneracja wału. Chodzi jak zegareczek :D:D:D:D
wymienione uszczelniacze i zalany nowy olej.
Jadąc polną drogą i w pewnym momencie zablokowało koło z powodu takiego że była za szeroka opona w którą wbiła się krawędź tylnego błotnika :( a za tym idzie wywrotka i wyrwanie całego tłumika :( Także jeżeli macie amortyzatory tylne bardzo słabe to albo skracajcie tylne błotniki albo nie zakładajcie opon szerszych niż 120.
pojechać chociaż na jeden zlot nią. :)
+ dostep do części
+ dobrze się zbiera
+ wygoda z jazdy
+ utrzymanie
- troche za mala prędkość
- boli kieszeń na CPNie hehe
Największym minusem było to ze pozbyłem się motoru nawet dobrze sobie nim nie pojeździłem :((
nie było jeszcze
Nie długo lepszej jakosci fotki bo troche słabe wyszły.
sprzedana