Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
343 cm3
30 KM
33 Nm
0.00 s
Motocykl do spokojnej jazdy turystycznej ale jak można to można i szybciej...
- moduły zapłonowe od AUDI + bezstykowy czujnik na wale
- odchudzone i wyważone tłoki
- motocykl morzony głodem dzięki czemu schudł kilka ładnych kilo ;)
- sprzęgło CZ125 516
- kierunkowskazy, pozycja, podświetlenie przyrządów na LEDach
- wypełniacze komory korbowej
- 2 gaźniki
.
.
- cylindry po 4-tym szlifie (z 7 możliwych!)
- skorygowany dolot i kanały płuczące
- wypolerowany kanał wydechowy w cylindrze
- polerowana komora spalania
- polerowane dekle boczne silnika
.
.
- aluminiowe pięcioramienne felgi przód/tył
- podwójny tarczowy hamulec z przodu
.
.
Przyjemne mruczenie silnika podczas przepisowych przejazdów przez miasta poza miastem szum powietrza.
- przemielenie wieloklinu w oryginalnym zbieraku sprzęgła i powrót na holu
- odkrecenie sie nakretki tylnej osi na trasie Lbn - Mielec, naprawa za pomoca trytek i ostrozny dojazd do celu
- korek zbiornika paliwa na kluczyk
- stacyjka, której nie da się uruchomić gwoździem xD
- inne kierunkowskazy
- wtyka zapalniczki do zasilania navi
- ładne manetki i końcówki kierownicy
- tłoki 2-pierscieniowe
- stoczone tarcze wału i dokładne wypełnienie komory korbowej
- wydech sportowy (dyfuzory jak w modelu 640)
.
.
CriCri MC15