Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
lubartów
647 cm3
0.00 s
Dokładny model to NT 650 V Deauville
Bardzo wygodny, ekonomiczny motocykl turystyczny. Syn Pan europy i Gold Winga ;] Sprzęt bezawaryjny, w cyklu mieszanym zadowala go ok 4,8 l/100km.
Na trasie przy prędkościach ok 90-100 spalanie w granicach 4,3-4,5litra.
Grzane manetki, podwyższona szuba z deflektorem, skóra na bak, deflektory rąk i nóg. Kufer centralny, halogeny przeciwmgłowe.
Niezawodna i niezniszczalna Vka Hondy.
Stosowana także po niewielkich modyfikacjach w Transalpie i Afryce Twin. 3 zawory na cylinder, 2 świece na cylinder. Górno zaworowiec, napęd rorrządu za pomoca łancuszka.
Przód widelec upside down, bez regulacji.
Tył amortyzator centralny z regulacja. Wahacz dwustronny zintegrowany z wałem kardana.
Deauville 650
Plusy:
+ ekonomiczny
+ praktycznie bezawaryjny
+ tani serwis i eksploatacja
+ wygodny w długich trasach
+ dobra ochrona od wiatru i deszczu
+ napęd wał kardana
+ plus 101 innych zalet, jak sobie przypomnę to dopisze ;]
Minusy
- kiepski reflektor przedni
- wypalające się styki pompy paliwa (koszt nowych ok 65 zł)
- regulator napięcia podatny na uszkodzenia
- słaby hamulec tylni
Najdłuższy przelot w ciągu dnia:
Lubartów >>> Praga Czeska
Lubartów >>> Ustrzyki górne >>> Rzeszów >>> Mała
Chyba ciężko znaleźć lepszego turystę w tej cenie.