Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Sieradz
243 cm3
21 KM
11.00 s
kupiona w 2003 roku. Była strasznie zaniedbana, paskudnie pomalowana jakimś sprayem (sam kolorek był ładny :) i po jakiejś glebie - krzywa kiera, wahacz, połamany uchwyt pasażera itd. Do tego cieknące amory i pompa hamulcowa. eMZeta została rozebrana w mak i odbudowana. Wszystkie elementy podwozia i ramy (te czarne i srebrne) zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wymieniona przednia obręcz i szprychy w obu kołach, łożyska (koła i główka). Nowy wahacz, kiera, kolanko, zestaw napędowy, opona tył i masa innych drobiazgów. Odbudowana i trochę udoskonalona instalacja elektryczna.
- przednia szyba
- światła awaryjne
- uchwyt silnika własnej roboty (patrz foto)
- paskudnie wybebeszony przez jakiegoś pajaca wydech :-/
- stop na przekaźniku
Standard. Fabryczny silnik w jaki była wyposażona. Cylinder nominalny. Wymaga remontu bo biegi zaczęły zaje...cie ciężko wchodzić i sprzęgło nie działa tak jak powinno. Niestety nie mam teraz grama czasu na to...
szczelne :) Lekko utwardzony przód, tył - uszczelniony standard.
w trakcie realizacji:
- nowa szyba z przodu (już czeka)
- koło 16 cali z przodu (część gratów jest)
- stelaże pod kufry boczne (kufry już są)
- polerowane literki na bak (już je któryś rok poleruję :D)
w planach:
- remoncik silnika
- gaźnik Bing 84
- oryginalne siedzenie (gładkie, bez prążków, z napisem ETZ z boku)
- nowy, ORYGINALNY wydech
- rozpórka na przednie lagi
- trochę elektroniki :D
- kwadratowe chromowane lustra jak w Yamaha XJR
- pomarańczowe okrągłe kierunki od VX800 + flux'y do środka
- jakieś odlotowe malowanie :D
- ciekawa lampa na tył (nie mam pomysłu)
- topcase + stelaż do niego
- obniżenie podnóżków kierowcy
- zamknięcie ramy + gmole
- jak większość zrobię to coś pewnie jeszcze wymyślę :P
- brakuje mocy
- mała odległość podnóżków od siedzenia
reszta same plusy :D
po głowie chodzi mi jakiś Transalp :D