Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
OSTROWIEC
243 cm3
23 KM
8.00 s
Moj motocykl zostal wyprodukowanu w 1989r pierwsza rejestracja w 1990 od poczatku MZ byla w moim miescie jestem jej 3 włascicielem ale wczesniej juz obserwowałem ja na miescie. Motocykl ten oryginalnie miał kolor czerwony kiedys wpadłem na pomysł przemalowania go na czarno. Był to zły pomysł pomimo tego ze ladnie był pomalowany czarny lakier nie pasowal do reszty wszystko sie zlewalo poniewaz wiekszosc detali jest czarna ostatnio powrociłem do czerwieni teraz jest jak dawniej wesoła MZ jezdzi i słuzy znakomicie a w nagrode odwdzieczam sie jej pełnym zbiornikiem paliwa i myciem co 2 dzien;]
Staram sie pozostac przy oryginale bez tzw lampek na choinke;] wymieniłem tylko szkiełka migaczy na białe i lampe tylna tez na biała i oczywiscie ramke na lampie z czarnej na 100% chrom
Pojemność skokowa [cm3] 243
Średnica/skok tłoka [mm] 69/65
Stopień sprężania 10
Moc maksymalna [kW] przy prędkości obrotowej [obr/min] 15,4 przy 5500
Max. moment obrotowy [Nm] przy prędkości obrotowej [obr/min] 27,4 przy 5200... 5400
Gaźnik 30N2-5
Wkręt regulacji biegu jałowego odkręcony o [obr] 2,5...3,0
Minimalna liczba oktanowa 91
Odstęp styków przerywacza [mm] 0,3
Przerwa na świecy [mm] 0,6
Wolne obroty (minimalne) 1500
Przełożenie skrzyni biegów 1/2/3/4/5 bieg 3,0/1,87/1,33/1,05/0,87
Przełożenie silnik/skrzynia biegów 2,43
Przełożenie skrzynia biegów/tylne koło 2,52
Olej w skrzyni biegów [SAE] 80W
Pojemność skrzyni biegów [l] 0,9
Zawieszenie: przód skok [mm], tył skok [mm] widelec teleskopowy 185, wahacz 105
Obręcze przód/tył 1,60x18 / 2,15Bx18
Opony przód/tył 2,75-18 / 3,50-18
Ciśnienie w kołach: przód solo/z pasażerem, tył solo/z pasażerem 1,5/1,7 1,9/2,5
Masa własna [kg] 151/153 z hamulcem tarczowym
Dopuszczalna masa całkowita [kg] 330
Zbiornik paliwa [l] 17,5
Prędkość maksymalna [km/h] 135... 145
Tył jest za twardy nawet na pozycji miekkiej przód po wymianie uszczelniaczy nowy olej-amortyzol reszta bez zarzutu.
Oj niejedna taka była ale najbardziej to pamietam zlapanego kapcia o 12 w nocy 40 km od domu w srodku lasu(brak monety):)
MZ to MZ jeszcze niebylo takiej sutuacji zeby w trasie zawiodla oprucz kapcia silnik obecnie przeszedł "kapitalke" w całym tego słowa znaczeniu.regeneracja wału szlif cylindra nowy tłok z pierscieniami wszystkie łozyska uszczelniacze naped obrotomierza i oczywiscie polerka silnika na lustro;]
Same plusy i przyjemność z jazdy ;]Polecam zębatkę z przodu 18 zębów(etz251)(16z oryg.) moja po remoncie na tejże zębatce na 3 biegu przy 7.000 obr/min
osiąga 110km/h 4bieg 140km/h 5bieg na długie trasy :P życzę szerokiej trasy :)
"1"Miejsce na zlocie Road Runners MC Poland w Skarzysku w konkurencji "BECZKA" czyli pchanie beczki przednim kolem na czas,i jeszcze ze 3 opony w tym sezonie tone spalonego mixolu itd.
Objechaniu całej polski moją MZ. To by była przygoda.Wyjezdzie w tym roku nad morze motocyklem jakies 800km w jedna strone;]