Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Gorzów
247 cm3
21 KM
8.00 s
moj najnowszy nabytek ETZ 250 przerobiona na ETZ 251 ( zmienione dluzsze siedzenie oraz bak) do tego zalozony plastikowy blotnik z tylu.
nie tunninguje klasykow aczkolwiek po poprzednim wlascicielu zostalo tego troche tzn. stacyjka samochodowa od mitsubishi, dwie neonowki pod motocyklem z wlacznikiem przy swiatlach, wentylowana tarcza oraz pompka hamulcowa od japonczyka, owiewka tiger,zmienione manetki, lampa biala z tylu, sportowa opona, sportowy tlumik. ogolnie duzo z tych rzeczy pojdzie do zyda za niedlugo :)
dwusow chlodzony powietrzem. do wymiany prawdopodobnie lozysko oporowe bo szumi- kwestia czasu. uklad korbowo-tlokowy po remoncie. nowy cylinder DDR oraz tlok. naped takze chyba juz prosi o wymiane:)
bardzo dobrze pracuje jadac po dziurach rece nie bola:)
na razie zrobilem nim tylko 300 km wiec ciezko mowic o pamietnej podrozy ale w lipcu wybieram sie na zlot motocykli zabytkowych do szklarskiej poreby napewno bedzie sie dzialo :)
podreperowac pare detali i objechac pare krajow :)
+
-bardzo tani i ekonomiczny
-trwaly
- idealny do turystyki
- wystarczajaco mocny
-
brak :)
kupilem go za grosze bo ze stozka zjechalo sprzeglo a wlasciciel zapomnial dac jedna podkladke:)
Transalp :)