Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Swiebodzin
123 cm3
8 KM
10 Nm
0.00 s
Pomalowana na nowo i gruntowny remont silnika.
Wyglada tak jak wyglada poniewaz tak chcialem ale kiedys napewna ja odrestauruje i bedzie w pelni orginalna bo szkoda mi klasyka.A teraz chcem nia troche pofrykac i cieszyc sie z jazdy na niej.
nie nazwal bym tego tuningiem moim zdaniem poprawilem troche fabryke.
Dane techniczne:
Silnik - 2 suwowy, 3 biegowy, model S01 Z3A Lux z przepłukiwaniem zwrotnym
Pojemność skokowa: 123 cm3
Średnica cylindra: 52 mm
Skok tłoka: 58 mm
Stopień sprężania: 7,8
Gaźnik:
Typu G20 M2A o gardzieli 20 mm
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Moc - 7,3 KM (5,4 kW) przy 5300 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 9,8 Nm (1 kGm) przy 4200 obr./min
Zużycie paliwa - 2,8 l/100 km przy 60 km/h
jest swietne mozna jezdzic po najgorszych dziurach
Strzelenie lancucha i pchanie wsk 7km do domu w upale.(prawie caly czas pod gorke)
"+"
-bardzo fajnie sie na niej jezdzi
(latwa w prowadzeniu)
-dosc tanie czesci
-prawie bezawaryjna
-polski
"-"
-brak
-MZ TS250
-tanie paliwo,olej do mieszanki,olej do skrzyni,części zamienne