Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
bydgoszcz
665 cm3
73 KM
57 Nm
5.30 s
bardzo fajny i zwinny motorek.jeden z pierwszych niked bikeów.mimo swego wieku spisuje się bez zastrzeżeń.jedyną jego wadą jest to, że przepala olej;)ale czego można wymagać od tak wiekowej maszyny;P bardzo wygodny, choć trochę ciężki...przy wyższych prędkościach trochę brakuje owiewek...ale ogólnie bardzo fajny sprzęt
a po co w motorze tuning?jedyne co, to przelotowe wydechy, które nadają miażdżące brzmienie;)
rzędowa 4 DOHC zasilana 4 gażnikami mikumi BS32 32 mm. Stopień sprężania 9,4:1.Niestety tylko 2 zawory na cylinder.pięciostopniowa skrzynia biegów.napęd na wał kardana.chłodzony powietrzem, z chłodnicą oleju. Smarowanie obiegowe wysokociśnieniowe z miską olejową.Sprzęgło wielotarczowe, mokre. silnik chodzi równiutko i pięknie brzmi;)
przód olejowy+antynurek.tył-wachacz wleczony, regulacja twardości
najbardziej zapamiętam wyprawę po ten motor:) nie wiem co mi odbiło, że chciałem na nim przyjechać ze śląska do bydgoszczy...największy bład, którego już nie popełnię...chyba;P wyglądało to tak, że na niewyczutej maszynie zaliczyłem szlif...w pierwszy dzień:( ale motor cały i dziś już go czuję;)
sam jeszcze nie wiem, jak to będzie...na pewno chciałbym przyszły sezon spędzić na nim...a co dalej, to zależy od funduszy.coś nowego by się przydało;)
jedynym minusem jest dość duża masa i delikatne przepalanie oleju.
plusy?wszystko oprócz powyższych;)
hmmm...slalom między samochodami po mieście przy 120km/h;P
marzę o posiadaniu w garażu, czegoś off-roadowego i jednocześnie jakiegoś ładnego plastika;) najchętniej yamaha yzf r1, lub suzuki gsx r 750