Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Piła
250 cm3
0.00 s
fotki sprzed wakacji, etka ma teraz nowy tlumik, migacze i naklejki:)kupiona w 2005 r...w stanie nadajacym sie na złom, od razu zostal zrobiony remont całosci, lacznie z wymiana karterow regeneracja walu itp, na wiosne zostal polozony nowka lakierek, w pazdzierniku silnik przeszedl kolejny remont i pojemnosc zostala zwiekszona do 300ccm(oryginalny ddr-owski tłok od wojskowej wersji) obecnie etka jest udoskonalana, kazdy grosz jest"zawieszany" na niej:)
jestem przeciwny tuningowaniu(oszpecaniu) tak pieeknie wykonanych przez niemiecka fabryke w Zschopau sprzetów...
pojemność 300ccm, dwusów, chłodzony wiatrem, zapłon elektroniczny(moduł niestety nie montowany fabrycznie), tzw samorób, lecz spisuje sie niezawodnie:), gaźnik z modelu 251, olej dolewany do mieszanki to mobil1 semi sintetic, do skrzynki-hipol,
jak na nasze polskie drogi mozna powiedziec ze komfortowe, (przy jezdzie solo) dwu stopniowa regulacja napiecia spreżyny tylnego amortyzatora, przod miekki, nie "tańczący" na wyboistych zakrętach, bardzo ładnie wybiera nierówności i pieeknie nurkuje przy hamowaniu przodem;p
wyprawa do Kołobrzegu, jakies 160km od mojego domku:) wyprzedzanie (z plecakiem) opla omegi przy 120km/h:) ale to jeszcze przed remontem, jazda 130km w ulewie:P Przy remoncie mojej etki założyłem sobie, że dobrze wyremontowana etka nigdy nie zawiedzie, jak narazie etulka dotrzymuje słowa:)
doprowadzenie jej do ideału, malowanie ramy, regeneracja wahacza, oraz nowa elektryka.
+komfort
+w porównaniu do jawy itp bardzo ladnie przyspiesza, nieźle hamuje,
+zwinna, poręczna,
+niezawodność
+bardzo tanie części(w porównaniu do japonii)
-troche wysokie spalanie przy energicznej jeździe
Czy można nie kochać takiego cuda??:D
zawsze zawiezie tam i z powrotem:), tylko lać i jechać;p
zachowaniu etki przez dluuuuugie lata;)