Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
250 cm3
8.00 s
oto mój motor po remoncie. Cała zima przeznaczone na odbudowę motocykla. no lakier nowe siedzenie inne klosze lamp i inne drobiazgi. Głównym powodem renowacji mz była awaria silnikiem na koniec sezonu 2008. Byłem zmuszony do wymiany wału korbowego wymiana łożysk na wale wymiana tarcz sprzęgłowych wymiana koła talerzowego ( zamachowego) szlif cylindra wymiana zimeringów Motocykl mam od taty który dawno dawno temu kupił go nowego lecz po 30 latach i około 20 latach w garażu wymagał napraw:):)
tuning i mz 250 rok 1978 rok to chyba nie pasuje:) skupiłem się na odnowieniu motocykla, usprawnieniu go. tuningiem mogę chyba nazwać wymianę kloszów lamp:)
PIękne słońce piękna kobieta piękne jezioro - wycieczka nad jeziora z dziewczyną:):):)
drugi motocykl w garażu o pojemności min 250
plusy :
+ zrywny i elasyyczny silnik do 70km/h
+tani w utrzymaniu
+rzadkość tego motocykla n polskich drogach
minusy:
-brak mocy powyżej 70km/h
-mało komfortowy na bardzo długie wypady
kawasaki zr500 kontra moja mz 250 do tego tor o krótkich odcinkach szybkich nawrotach zmienna nawierzchnia piasek beton WYGRANA MOJEJ MZ . MZ jest bardzo zwrotna i zrywna do 70 km/h