facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Jawa TS 350 Twin Sport 1988r

Oglądano już 4090 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Jawa TS 350 Twin Sport »
  • Rocznik

    1988 r.

  • Właściciel

    rolecki

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    okolice Warszawy

  • Pojemność

    343 cm3

  • Moc

    27 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    Jawę wziąłem od brata w 2002 roku.Złożona jest z dwóch Jaw.Zrobiony remont silnika i lakier w 2001 roku.

  • Tuning

    Nie potrzebny.

  • Silnik

    Remont generalny silnik przeszedł ok. 60-70 tys. km temu.W międzyczasie wymieniana była uszczelka pod cylindrami i pierścienie chociaż wcale nie trzeba było i później wymiana tłoków pierścieni i łożysk igiełkowych na korbowodach, miały prawo się rozpaść po 50 tys. km przebiegu.Wymieniany łańcuszek sprzęgłowy i sprzęgło.Jeszcze mam nadzieję ,że trochę polata chociaż już brzęczą łożyska na korbowodach.Do benzyny dolewam półsyntetyku dzięki czemu silnik jest w środku czysty i mniej dymi z wydechów.

  • Zawieszenie

    Przód za miękki ale tył w sam raz.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót z Giżycka przy temp. +12st.C ubraniu przygotowanym na temp.+20 st. C.Jeszcze mnie trzęsie jak sobie przypomnę jak wtedy zmarzłem

  • Perspektywy

    zrobić w przyszłości remont silnika
    zjeździć Bieszczady Jawa
    jeździć jak długo będzie czas i pieniądze

  • Plusy i minusy pojazdu

    +rama przygotowana od wózek boczny
    +dobry i mocny silnik przy odpowiednim użytkowaniu moze służyc przez ładnych parę tysięcy kilometrów
    +ogólnie dobra i sprawdzona konstrukcja
    -słaba elektryka najczęściej problemy z lądowaniem,po wymianie regulatora, przekaźnika i alternatora wszystko działa ok,ale co się dziwić to nie jest nowy motocykl
    -delikatna skrzynia biegów a dokładnie wodziki,wycinają się przez katowanie i kopanie po biegach które potem objawia się wypadaniem 3-jki bądź 4-rki,jak biegi się zmienia wolno i z wyczuciem a skrzynie traktuje normalnie będzie służyć bez awarii
    -dość słabe łożyskowanie wahacza trzeba go smarować i dokręcać co sezon i wymieniać teflonowe panewki co 2 sezony lub 15 tys. km
    -słabe sprzęgło które potrafi się odkrecic i ścierający się gumowy oring prze który mamy potem szarpanie podczas ruszania

  • Osiągnięcia

    Wyjazd z okolic Warszawy do Mrągowa i Giżycka i powrót tego samego dnia. 560 km w niecałe 12 godz. z godzinna przerwa w jednym i drugim mieście.

  • Marzę o...

    o tańszym paliwie
    o jeździe motocyklem jak najdłużej
    cbf 600

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Mitsubishi Colt
  • Piaggio Zip
  • WSK 125
  • Volkswagen Golf
  • Yamaha YZ 426F
  • Volkswagen Golf

Co robią kierowcy na PJ