Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Maków Maz
250 cm3
21 KM
0.00 s
Wymienione wszystkie łożyska zarówno w ramie jak i silniku.Wymieniona tarcza hamulcowa na oryginalnie wierconą. Na wale łożyska firmy fag z luzem c3 każde po 50 zł. Skrzynia łożyska CX. Wał po regeneracji i wymianie korbowodu, cylinder po 2 szlifie wszystko robione w Warszawie.Silnik ma nowe tarcze sprzęgłowe wraz z dociskiem i wszystkimi zimeringami. Wymieniony wodzik nr 10 i w idealnym stanie wszystkie tryby. Biegi wskakują ścisło i z precyzją. Motocykl ma splanowaną i wypolerowaną głowice i chodzi teraz bez uszczelki. Do tego dostosowany jest odpowiednio niższy i lżejszy tłok. Luz między głowicą a cylindrem jest ustawiony na 1,1 mm. Sama głowica jest tulejowana, ma wstawioną wysoką mosiężną tuleję wymagającą stosowania świecy z długim gwintem. Świeca NGK dobrana odpowiednia ciepłota, kolor po przejechani około 50 km jest ceglasty. Pompa hamulcowa po regeneracji zamiast cieknącego oringu jest zimering.Nowe są również prowadnice zawieszenia przedniego i wszystkie uszczelniacze. Elektroniczny regulator napięcia, elektroniczny przerywacz kierunkowskazów nowe szczotki i wirnik alternatora, nowy akumulator na gwarancji, nowy układ diod prostowniczych, cewka zapłonowa i fajka(sylikonowa Champion dopasowana do koloru). Gaźnik po regeneracji. Nowa lampa przód i tył plus białe kierunki.
Motocykl po remoncie przejechał 2015 km. Sprawdziłem go na dłuższej trasie, bo wybrałem się nim do Lublina oddalonego o 250 km. Czyli w dwa dni zrobił ponad 500 km i nie było kropki oleju na silniku.
Zadnychperspektyw,sprzedaję go.Wszelkie info http://moto.allegro.pl/item138930798_mz_251_elektronik_sprzedam_w_dobre_rece.html