Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Bielsko-Biała
500 cm3
46 KM
39 Nm
6.00 s
Wierny przyjaciel:)
*Wzmocniona tarcza przednia
*Stalowy oplot z przodu
*Sportowe klocki z przodu-Gelfer'a
*Przelotowy tłumik
*przestawiony zapłon(lepiej się zbiera)
Tych rzeczy jeszcze nie ma na zdjęciach ale postram się zrobić aktulane
seryjna jednostka 2-cylindrowa z 2 zaworami na cylinder. Chłodzenie powietrzem. Pojemność oczywiście 500ccm, dwa gaźniki Mikuni BST 33mm, smarowanie z mokrą miską olejową, zapłon bezstykowy tranzystorowy, alternator 230W, rozruch elektryczny,
Przeniesienie napędu: przełożenie pierwotne kołami zębatymi 2,71; sprzęgło wielotarczowe mokre, skrzynia biegów 6-stopniowa (2,46; 1,77; 1,38; 1,12; 0,96; 0,85), napęd końcowy 2,43 łańcuch o-ring o 110 ogniwach;
zawieszenie przednie teleskopy 37mm, skok 120mm, zawieszenie tylne centralny element resorująco-tłumiący z 7-stopniową regulacją, skok 115mm, hamulec przedni tarczowy 310mm z zaciskiem dwutłoczkowym pływającym, hamulec tylny tarczowy 250mm z zaciskiem jednotłoczkowym stałym, ogumienie przód 110/70-17, tył 130/70-17,
+cena zakupu
+koszt utrzymania
+dostęp do części
+niskie spalanie
+b.dobre osiągi
-brak
zakup tego motocykla;)
tańszym paliwie