Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Częstochowa
998 cm3
105 KM
100 Nm
0.00 s
Po primo przewody w oplocie - co wydatnie poprawilo skutecznosc hampli, po drugie primo...;))) opony typowo szosowe (u mnie michelin road pilot) - DLa tylko wyglada jak enduro. Z obu zmian jestem bardzo zadowolony. Polecam kazdemu posiadaczowi v-stroma.
Dalej: progresywne sprężyny na przodzie, turystyczna szyba ze spoilerem, kominy LeoVince z wyjmowanymi (wyjętymi!!!) wkładkami tłumiącymi, tylne zawiechy podniesione o ok. 40mm (lepsze prowadzenie przez dociążenie przodu), tylny wewnętrzny błotnik (huger), ledowe kierunki, bi-zenon z przodu i czarny led z tyłu
Plusy maszynki to bardzo wygodna kanapa, nawet na dlugich dystansach. Elastyczny silnik, powyzej 3500 obrotow. Dobre zawiechy - rodowod enduro...
Powazne mankamenty to nie zachwycajace hamulce - wymiana przewodow na oplot rozwiazuje sprawe. No i oryginalne, "uniwersalne", chapcie. Wiadomo, jak cos jest do wszystkiego... A v-strom to szosowka, z enduro ma tylko wyglad. Wiec szosowe opony sa na miejscu!
Spalanie nawet obciążonego motocykla na bardzo przyzwoitym poziomie. A predkosciami nie ustępuje innym motocyklom, poza oczywiście rasowymi szlifierkami