Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
lubliniec
80 cm3
14 KM
11 Nm
0.00 s
kupiłem moto 2 lata temu:D jak go kupowałem miał zapchany tłumik i musiałem go rozciąćwiec od razu usunąlem wszystko co miał w środku:D niestety pózniej dosyć często tłoki padały..kupiłem ich już 3 sztuki w tym jeden szlif cylindra:D ale bardzo go piłowałem więc nie dziwie sie że nie podołał:D poza tym wymieniałem w nim już opone,łożyska na wale,reperaturke pompy wody i pływak:D jak narazie to tyle;d
-przemalowałem moto na czarny kolor
-skróciłem tylni błotnik
-zamontowałem mniejsze tylne kierunkowskazy
-przedłużyłem amortyzator
pojemność 80ccm,chłodzony cieczą,dwusuw,na gaźniku..
podwyższone i miękkie..
każda jazda na nim:D
-zamontowanie filtra stożkowego
-zakup nowych lusterek
-zakup przednich mniejszych kierunkowskazów
-zakup prawej oryginalnej owiewki ktora zgubiłem..xD
-odświeżenie ramy moto..czyli pomalowanie ramy,silnika i kierownicy na kolor srebrny
-zakup czerwonych naklejek
-zakup przedniej owiewki z lampa ala street:D
-i jeżeli fundusze pozwola włożenie cylindra 110ccm..
plusy:
-bardzo zrywny silnik
-duże osiągi przyniezbyt dużym spalaniu
-wygoda
-ladnie się prezentuje
minusy:
-4l/100km-mogłby mieć mniej:D
-od czasu do czasu zdarzy się nowy wydatek
-trzeba do niego wlewać benzyne:D
v-max 110km/h
moment obrotowy: 11.5 tys obrotów/min
wchodzi na koło:D
HONDA CB1000R,HONDA X11