Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Gdańsk
499 cm3
58 KM
45 Nm
5.50 s
Honda sprowadzona z Niemiec w maju 2007 z przebiegiem 35500km (obecnie, Wrzesień 2012, 88060km). Dostałem ją w stanie bardzo dobrym, świetny egzemplarz. Nic nie było w nim zmieniane, wszystko oryginalne.
04.2009, 49200 km - wymiana przedniej opony na nowego Metzelera i całego zestawu napędowego z łańcuchem DID. Tylna zębatka z 40 zębów została zmieniona na 45 zębów.
50kkm- wymiana tylnej opony na Pirelli sport demon.
68kkm- wymiana obu opon, znowu Pirelli sport demon.
Ta :D Wymieniłem z przodu żarówkę na Philips chyba blue light. Daje fajne białe światełko. I po glebie parkingowej (w lesie :D ) Musiałem kupić nowe lusterka (widać na foto).
05.2010- wróciłem do fabrycznych lusterek. Poprzednie się mocno wyrobiły i składały się przy szybszej jeździe albo nierównościach drogi.
07.2010- wymiana płynu hamulcowego i przedniego przewodu hamulcowego na przewód w stalowym oplocie, dodanie gniazda zapalniczki.
499ccm rzędowy, chłodzony cieczą. Podobno nie do zajechania przy regularnej wymianie płynów i regulacjach.
Marzec 2011: Wymieniłem tylne amortyzatory. Poprzednie ciekły.
Kwiecień 2012: Wymienione uszczelniacze i olej przedniego zawieszenia.
Wymieniłem płyn w amortyzatorach na twardszy. Dla mnie wygodniej. Do tego, a i uszczelniacze długo nie przepuszczają oleju, nie ciekną.
- Wypad weekendowy na mazury z kilkoma ziomkami z forum moto3miasto. Super jazda i impreza :D
- I wycieczka na przystanek Woodstock :)
- I podróż po Europie:
http://www.youtube.com/watch?v=AZylSV48fX0
- I kolejny Woodstock w 2011
- I wyprawa do Turcji przez Rumunię w 2011.
- I Wyprawa do Czarnogóry przez Rumunię i Serbię w 2012
+niezawodny silnik,
+ łatwe i przyjemne prowadzenie nawet dla początkujących,
+ dość lekki, wybacza sporo błędów,
+ niskie spalanie (przy spokojnej jeździe w mieście lub na dłuższej trasie nawet 4,5l/100km),
+ największy i najmocniejszy w klasie 500.
+ w schowku pod siedzeniem mieszczą się dwa browarki ;),
- wysoka cena w porównaniu z innymi moto w klasie 500,
- części też swoje kosztują,
2010- Przełęcz Stelvio, 2757m n.p.m. :)
2011- Krótka wizyta po azjatyckiej stronie Turcji :)
Nowa Honda VFR z wszystkimi dodatkami typu kufry, gpsy.
Albo Honda Transalp ;)