facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 250 1983r

Oglądano już 8143 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 250 »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    MIV3R_MZ

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Będków

  • Pojemność

    243 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.50 s

  • Opis

    Mztke kupilem w czerwcu 2007 roku, co tu duzo gadac była w fatalnym stanie…nic nie trzymalo się kupy…każdy z moich znajomych mnie wysmiewal, ze skoro jezdzi to dlaczego ja rozbieram...tak wiec przez wakacje jezdzilem moim dlugo wysluzonym simsonkiem i oczywiście codziennie caly czas poswiecalem pracy przy motorku…:] Kazda srubka zostala wykrecona…a praktycznie każdy element stalowy zostal pokryty chromem…:] Jak wyszlo? Zobaczcie sami…Komentarze bardzo milo widziane…

  • Tuning

    Szczerze mowiac nie lubie tego slowa…zamiast tego wole się poslugiwac terminem ‘przerobki’…tak wiec zmieniony zostal zbiornik…jest to oczywiście zbiornik od legendy polskich szos Junaka…Jako przerobke można uznac jeszcze 2 klosze z tylu,( w których zostaly zamontowane zarowki z diodami LED.) oraz gmole (jeszcze nie dokonczone, mianowicie trzeba jeszcze zrobic pare uchwytow na linki oraz dac do chromu) produkcji mojego taty…:)

  • Silnik

    Szczerze mowiac z silnikiem nie miałem duzo problemow…wymienilem (jak to w Mztkach) wodzik 10 odpowiedzialny za przelaczanie 1 i 3 biegu (był przepilowany, a panowalo tam takie tarcie, ze az się rozchartowal…:p), oddalem wal do regeneracji (stozek nie trzymal kosza sprzeglowego), wymienilem wszystkie simmeringi, łozyska oraz wypolerowalem dekle silnika. Jeżeli chodzi o alternator i zaplon to raczej wiekszych problemow również nie było (jedynie w wirniku trzeba było przylutowac drut do bierzni szczotek ponieważ się urwal…;/). Gaznik wyczyscilem, bo był niesmowicie brudny (praktycznie kazda dysza była tak zabrudzona, ze nie było widac przeswitu) o dziwo po tym zabiegu motocykl stal się strasznie mulowaty…dopiero regulacja dysz zmienila ten stan rzeczy…:) Wszystkie sruby silnika zostaly zmienione na imbusy, a sam silnik nie widzial ani gramu silikonu (tylko smar i uszczelka) mimo to nie ma zadnych wyciekow…:) Jeżeli chodzi o silnik to chyba wszystko.

  • Zawieszenie

    W przednim zawieszeniu zostaly wymienione sprezyny, rury teleskopowe zostaly sprawdzone (czy nie posiadaja bicia) tloczki były sprawne…calosc zalana olejem w podanych w ksiazce dawkach. Tylnie amortyzatory zostaly rozebrane i sprawdzone (posiadaly jeszcze jakies tlumienie), sprezyny zostaly pochromowane. W wahaczu tylnim zostala zmieniona wczesniej już wspomniana os (niestety nie moglem nigdzie takiej znalezc co zmusilo mnie do dotoczenia nowej, która również dalem do chromu z obawy przed korodowaniem ). To chyba wszystko.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze nie było…zbyt malo nia jezdzilem ,ale w nadchodzacym sezonie mam zamiar zmienic ten stan rzeczy…:]

  • Perspektywy

    W przyszlosci planuje:
    -wymienic gaznik na BING
    - dokonczyc orurowanie
    -wymiana tloka i pierscieni na prawdziwy oryginal od jakiegos konesera…:)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    -zrywna, zwawa
    -dobrze się prowadzi,
    -swietne swiatla
    -bezproblemowe odpalanie
    -niezawodnosc silnikow IFA

    Minusy:
    -za duzo pali…!!!

  • Osiągnięcia

    Kiedys ktos mi powiedzial „Mztke?! Przeciez to dwusuw….” Po czym zaczal się smiac…otoz nie chodzi o to, co to za motocykl – chodzi o to jak jest zrobiony i ile znaczy dla swojego wlasciciela!!! Moim ogromym osiagnieciem jest to co widzicie na fotach – moja EMZA to dla mnie wiecej niż tylko „dwusuw”…:)

  • Marzę o...

    Moim najwiekszym marzeniem jest kupienie sobie kiedys prawdziwego choppera ze stajni HD. :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Malaguti F-10 50
  • Junak M 10
  • Kingway Yamasaki 50
  • Mitsubishi Lancer
  • Suzuki RG 80
  • Kawasaki ZX-10R

Co robią kierowcy na PJ