Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Anglia
1093 cm3
100 KM
107 Nm
5.00 s
Dokładnie jest to wersja LT Special Edition.
Dodatkowo wyposażony jest gmole i dodatkowe miejsce na głośniki w topwym kufrze. A w standardzie ABS, podgrzewane manetki, regulowana elektrycznie szybę, światła awaryjne, lampkę do czytania mapy. Kufry.
USA King & Queen seat i intercom oraz dodatkowe światła przednie i dodatkowe światła STOP.
4cylinrowy wzdłużny, 16zaworowy, lezący, chłodzony cieczą.Jednopunktowy wtrysk powietrza. 5biegowa skrzynia biegów, sprzęgło suche jedno tarczowe.
Przód widelec teleskopowy,
Tył typu BMW PARALEVER
Toczy się na:
front: 2,50x 18 MT - H2
Tyre: 110/80 - V18 bezdętkowa
rear: 3,00x 17MT -H2
tyre: 140/80- VB17 bezdętkowa
9 dniowy trip po Szkocji (Isle of Skye i Highlands) 1760 mil - maj 2008
4 dniowy przejazd wybrzeżem Walii i Isle Anglasay 620 mil - sierpień 2008
I sporo wypadów jednodniowych ok 200mil na wypad.
Ogółem w moim sezonie, który rozpocząłem w 1 grudnia 2007 a zakończyłem (z powodu awarii) 5 listopada 2008 zrobiłem przez ten czas 7450mil
Teraz aktualnie maszyna jest w naprawie. Sprzęgło nie dało już rady. Więc sezon zakończyłem na początku listopada 2008.
po naprawie sprzęgła chciałem się zabrać na drobne naprawy i przede wszystkim na zmianę koloru. Niestety muszę to odłożyć na jakiś czas.
No a sprzęt już po naprawie sprzęgła
23styczeń 09
+wygodny
+dopasowany do mojego wzrost(1,90m)
+ekonomiczny
+duża ładowność
+regulacja szyby
+stabilny na drodze(wysoka masa własna)
-duża masa własna 290kg gotowy do jazdy
-kosztowny serwis
Turystyk ze sportowymi ambicjami
PRZYSPIESZENIA w nawiasach K1100RS
3bieg 80-120km/h 3,2s (2,6)
4bieg 80-120km/h 4,1s (3,4)
5bieg 80-120km/h 5,4s (4,4)
od 0-100km/h 4,3
Prędkość maksymalna solo i duet z pełnym obciążeniem powyżej 200km/h
Zużycie paliwa
4-5l / 100km przy prędkości 100km/h
6l / 100km przy prędkości 120km/h
8l / 100km przy prędkości 140km/h
10-12l / 100km w ruchu miejskim
Moje osiągnięcia:
Strzałka na budziku pojawiła się na 120mph