Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
250 cm3
19 KM
0.00 s
MZ ES 250/2 Trophy. Model MZ ES 250/2 był od wielu lat miarą popytu dla fabryki w Zschopau. W międzyczasie otrzymał on konkurenta w postaci modelu Trophy Sport. Jednakże jego dobra opinia pozostała niezachwiana. Motocykl ES 250/2 jest mocnym, niezawodnym i szybkim pojazdem, sprawdzającym się także w zestawie z wózkiem bocznym. Komfort jazdy, który zapewnia ten przedstawiciel dużych motocykli MZ, stawia go wysoko w międzynarodowej czołówce. Tak kierowca jak i pasażer odczuwają zalety pełnego zawieszenia wahaczowego, zwłaszcza na niezbyt dobrych drogach. Każdy kto kupi motocykl ES 250/2, ten może z czasem wyposażyć go w wózek boczny, Model ES 250/2 ma praktycznie tę samą moc, co model Trophy Sport, ale zapewnia większy komfort jazdy niż ETS 250 (bardziej miękkie zawieszenie, większa kanapa, kierunkowskazy).
jeśli można kanape nazwać tuningiem i lusterkami to tak wlasnie jest no ale to nie było zamierzeniem restauratora
243cm3 śr skoku /65/69 mm sprężanie 9,5-10, 19 KM (21 wg SAE) przy
5200-5500 obr/min, 110 leci z zestawem wiecej nie próbowane :-)
Z tłumieniem hydraulicznym
przód Wahacz 142 mm,
tył Wahacz 115 mm
Wahacz przedni z dwoma położeniami osi koła (65 mm wyprzedzenia dla motocykla z wózkiem, 105 mm – do jazdy solo).
Wahacz tylny z otworem gwintowanym na przegub stabilizatora i ze sworzniem łożyskowym o kulistej końcówce.
Amortyzatory przednie – sprężyny z amortyzatora tylnego motocykla solo, amortyzatory tylne – specjalnie wzmocnione sprężyny.
Tłumik drgań kierownicy – sprzęgło cierne.
każda taka jest pełna wrażeń i zdziwienia przechodniów :-)
generalka silnika bo uprzednim upewnieniu się czy jest potrzebna jakaś ingerencja :-) napewno łożysko na sprzegle :-) wszystko ma grać na cacy :-)
- ściaganie lekko przy hamowaniu przy jeździe jest ok :-)
- kosz w powietrzu gdy skrecasz w prawo ze zbyt szybką V,
+ pakowna dosc szybka i niezawodna
bezawaryjności i podróżach :-)