Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Piła
247 cm3
21 KM
0.00 s
Emzetke kupile na poczatku wrzesnia od pierwszego wlasciciela, niestety nie byla na chodzie ze wzgledu na pekniety pierscien magnesowy, co juz zostalo nadrobione:) Bardzo duza zaleta jest to iz jest z pierwszych rąk. Zaden a'la mechanik nie grzebal przy niej. wszystko jest oryginalne i takie jakie ma byc.
LUDZIE TUNING TO RZECZ KARALNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie wolno bez powodu oszpecac swoich sprzetów. Popieram jedynie tuning mechaniczny i to w profesjonalnych warsztatach za porzadne pieniadze.
dwusów chłodzony wiatrem, w tym egzemplarzu nigdy nie rozbierany, calkowicie nominalny.
ył- dwu stopniowa regulacja napiecia wstepnego sprezyny(przydatna rzecz przy przewozeniu plecaka)
przód-wymieniony olej na srednio miekki arala.
niestety jak narazie jezdze wokół komina zeby przepalic tyko:) nadchodzi zima i niestety ewentualnie male wypady na miasto.
wymiana modułu na zakupiony juz mikrprocesorowy ze zmienna mapa zaplonu. Wymiana napedu i opon.
+niezla dynamika
+jak na sprzet tamtej generacji ladny wizual
+jesli sie dba to silnik nie do zdarcia.
-troche duze spalanie przy agresywniejszej jezdzie
-standardowo cieknaca pompka hamulcowa
jak narazie to jedynym osiagnieciem jest kupienie jej za psie pieniadze.
SUZUKI BANDIT 600n
Transalp
ogromna ociezala rosja
zostaniu kierowca RENAULT MAGNUM z motorem o macka