facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 251 1989r

Oglądano już 13570 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 251 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Kamek

  • Kategoria

    Szosowe

  • Lokalizacja

    Katowice

  • Pojemność

    250 cm3

  • Moc

    21 KM

  • Max. moment obrotowy

    27 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    10.00 s

  • Opis

    Sprzedana 18 Kwietnia 2011, poszła w dobre ręce :)

    MZ Motorradwerk Zschopau – niemiecka wytwórnia motocykli z fabryką w Zchopau na terenie dawnego NRD, obecnie Niemiec.

    Fabryka istnieje od 1906 roku, kiedy to Duńczyk Jorgen Skafte Rasmussen kupił opuszczoną fabrykę włókienniczą. Produkcja motocykli zaczęła się jednak dopiero w 1922 roku. Pierwszym motocyklem był Reichsfahrt o pojemności skokowej silnika, 148 ccm i mocy 2,5 KM. Przez całą swoją historię MZ przeżywała różnorakie wzloty i upadki. Po zjednoczeniu Niemiec w 1990 roku, przemysł wschodnioniemiecki się załamał, a z nim również fabryka MZ. Tego samego roku, zakłady zostały sprywatyzowane. Przy sprzedaży osprzętu i technologii produkcji serii ETZ, pozbyto się również znaku firmowego i nazwy, co spowodowało konieczność zmiany nazwy firmy na MZ Motorrad- und Zweiradwerk GmbH oraz użycia zastępczego oznaczenia "MuZ" Jednak w 1999 roku prawa zostały odzyskane.

    W Polsce najpopularniejsze są motocykle MZ serii: ES, TS i ETZ. W czasach swojej świetności chwalone za niebywałe wówczas osiągi. MZ zostało przejęte przez malezyjski koncern Hong Leong co zapewnia jej byt finansowy. Najnowszym produktem niemieckich zakładów jest MZ 1000 S

  • Tuning

    Nie potrzebny, bez niego MZ to jeden z najlepszych motocykli w swojej klasie.

  • Silnik

    Seryjny.

    Przebieg 7400km
    Gaźnik BVF 30n3-1

  • Zawieszenie

    Seryjne z regulacją amortyzatorów tylnych.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót po zakupie do domu i 14km od domu zakleszczyło się sprzęgło. Jakoś poradziliśmy sobie z nią i szczęśliwie dojechaliśmy do domu :)

  • Perspektywy

    Nowy układ wydechowy
    Nowy regulator napięcia

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy +

    *Łatwy w naprawie.
    *Idealny na wyprawy motocyklowe.
    *Jak na swoje lata ładnie się
    prezentuje się bardzo dobrze
    i desingiem nie odbiega od
    japońskich motocykli.

    Minusy -

    *Cieknąca oryginalna pompa
    hamulcowa.
    *Złe wyważenie przedniej osi


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volvo S60
  • Yamaha DT 80
  • Jawa 500
  • Gilera Eaglet 50
  • BMW 5
  • Alfa Romeo 156

Co robią kierowcy na PJ