Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Krasnobród
350 cm3
23 KM
0.00 s
Moja Czeszka po dwóch latach renowacji....
Motocykl w chwili kupna był w opłakanym stanie, wiec od razu został rozebrany na części z których większość została wymieniona na nowe lub odnowiona. Dodam iż jest to rzadka wersja Cezet: obrotomierz(montowany w wersji 12v jest i tu oryginalnie), tabliczki znamionowe po niemiecku, aluminiowe obręcze kół MZ. Koszty remontu były srednie. Całość zamknęła sie w około 1500zł z własnym malowaniem i praca a, biorąc pod uwagę to ze oryginalny silnik rozsypał się po kilkudziesięciu kilometrach (mimo iż wymieniłem w nim to co szwankowało), musiałem kupić kolejne serce dla mojej Czeszki koszty znów wzrosły.... Motocykl jest składany na oryginalnych częściach a nieoryginalne są gmole z modelu Ts i malowanie pomysłu własnego, jak wyszło widać na zdjęciach.
Co mogę o niej powiedzieć.. kocham ten motocykl, jazda na nim to wielkie przeżycie... Wbrew opiniom Jawa Cezet nie jest awaryjnym motocyklem. Zasada jest taka ze jak się o nią dba to będzie Ci długo służyć... Motocykl prowadzi się dobrze a pozycja na nim jest komfortowa. osiągi są wystarczające jak na polskie realia drogowe... A jazda na niej to radość życia..
nigdy w życiu tuningować nie będę...
jak w każdej Jawie Cezet... dwucylindrowy, dwusuwowy na instalacji 6v...
standardowe Cezety
Dodatki:
- piórnik
- chromowane napisy
są same plusy...
wskrzesiłem Ją...
wyróżniona na PJ
o wielu rzeczach i o tym zeby nikt nie pisał w komentarzach fajna zapraszam do mnie...
_____________________________________________________
POZDROWIENIA DLA TYCH WSZYSTKICH KTÓRZY W STARYCH MOTOCYKLACH WIDZA KLASYKĘ MOTOCYKLIZMU I DLA TYCH KTÓRZY SZANUJĄ TAKICH LUDZI...
_____________________________________________________
POSZUKUJE CZESCI DO IFY BK 350,