Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
243 cm3
21 KM
27 Nm
0.00 s
Byłem jej właścicielem od 2001 do 2006.
Niestety byłem zmuszony ją sprzedać bo się przeprowadziłem i nie mam już garażu a niestety bez garażu i corocznej dłubaniny nie wyobrażałem sobie dalszej eksploatacji.
Motorek kupiłem już tak przerobiony ja tylko ją dopieściłem i poprawiłem niedociągnięcia.
Mimo że już nie mój zdecydowałem sie ją umieścić bo może będzie dla kogoś inspiracją do przerobienia, czego odradzam bo każda z tych widocznych przeróbek utrudnia eksploatację. Np wymiana przedniej żarówki minimum godzina, źle przerobiony wydech osłabia moc, dostęp do świecy utrudniony, opony są cięższe i jest szybsze zużycie całego przeniesienia napędu (głównie: łańcuch zębatki i koło przekładni). Przedni błotnik i owiewki przy baku wyglądają fajnie ale działają jak hamulec aerodynamiczny, dlatego na tych gumach z tymi owiewkami mimo małego tuningu silnika nie udało mi się osiągnąć 140 rekord to 130 ale w końcu to niby terenówka a do 110 buta miała zajebistego:)
Owiewki przy baku, błotniki i lampa z osłoną są firmy ACERBIS (produkują oni akcesoria do crosów i enduro), tylna lampa od HONDY, kierunki od SUZUKI, opony DUNLOP, a tylna półka zrobiona jest z aluminiowych profilowanych ceowniczków i jest ona b. słaba do 10kg. bagażu ale przydatna. Zamiast dyfuzora jest rura od 4-suwowego SUZUKI i ona jest największym problemem gdyż wygląda fajnie lecz przez brak dyfozora osłabia moc silnika.
Blachy mocujące silnik do wahacza zostały podwójnie wzmocnione bo przy ostrej jeździe silnik się skręcał w stronę zębatki
Dwusuwowy chłodzony powietrzem, Dodatkowo wypolerowałem kanały dolotowe co pozwoliło trochę poprawić osiągi.
Dwa amorki z tyłu z możliwością regulacji dodatkowo podwyższone specjalnie dorobionymi płaskownikami.
Przedni widelec teleskopowy z rurą ślizgową lałem tylko więcej oleju i przerobiłem uszczelniacze by wytrzymały większe ciśnienia przy robieniu Stoppie
ooooo
Nie jestem w stanie wszystkich wymienić było ich ze 100 największa to wypad nad Bałtyk przez całe wybrzeże i powrót do domu.
Niestety już brak :((((((((((((((
Plusy:
Zajefajnie sie robi stoppie
Całkiem nieźle wygląda jak na te czasy
Tani w eksploatacji
Łatwo i przyjemnie wszystko samemu naprawić
Mało pali
Lekka i zwinna fajna do delikatnej jazdy w terenie i supermoto
Minusy:
Jakość części zamiennych jest bardzo kiepskiej jakości
Brak możliwości wrzucenia 1-go biegu na postoju
Przerobiony wydech osłabia trochę moc silnika.
Cieknąca pompka
50m Wheelie
Stoppie z 3s. pauzą
Dłuuuugi Power Slide
Własnoręczne przerobienie pompki hamulcowej 0-wycieków
DR-Z 400SM
Marzenie spełnione :)))
CRF 450HM