Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gdynia
500 cm3
48 KM
5.40 s
GS 500E Five Stars 1995r.
GSa kupiłem z przebiegiem 51143 km, rocznik 1995, wpisana moc w dowodzie rejestracyjny to 33KW (GM51A czyli w pełni odblokowany). Motocykl został sprowadzony z Niemiec do Polski w 2010 roku i przez 4 lata miał jednego właściciela i prawdopodobnie ten właściciel miał na nim delikatną glebę/szlifa na lewą stronę (podobno motocykl mało jeżdżony w Polsce co by się zgadzało patrząc na opony, napęd itp. jak podejrzewam gość po małym szlifie zaczął jeździć tylko sporadycznie aż w końcu postanowił sprzedać motocykl). Jestem obecnie drugim jeżdżącym właścicielem GSa w Polsce. Motocykl jest dość charakterystyczny za sprawą (prawdopodobnie) japońskich napisów na lewej i prawej owiewce (jeszcze nie wiem co one oznaczają). Kufer był w komplecie już razem z zamontowanymi światłami stop LED na kufrze.
Plusy:
+ niezawodny (póki co :) )
+ pomimo niewielkiej mocy (~48KM) sprawia frajdę z jazdy (a o to własnie chodzi)
+ lekki (gotowy do jazdy w pełni zatankowany ~194kg)
+ zwinny w korkach (GS jest dość wąski więc wciśnie się w wiele miejsc)
+ całkiem dobry dźwięk na wysokich obrotach (powyżej 6k/7k rpm)
+ dużo tanich części
+ owiewki (na obwodnicy i powyżej 100km/h wyraźnie lepszy komfort jazdy niż naked)
+ łatwo stawia się na centralną podstawkę/nogę :]
+ przyzwoite spalanie
Minusy:
- białe felgi (szybko się brudzą i mają nalot, który trudno wyczyścić)
- fabryczna kanapa nie jest zbyt wygodna do jazdy solo, a pasażer zsuwa się do przodu przy hamowaniu lub odjeżdża do tylu przy przyspieszaniu
- przednia lampa/soczewka H1 nie daje zbyt wiele światła (nawet z zamontowaną żarówką H1 Philips X-treme Vision +100%), ale tragedii nie ma. Standardowej żarówki nie ma co montować, bo te to już w ogóle dają marne światło
- brak chłodnicy oleju (przy dużych upałach by się przydała)
- jak to w GS500 silnik hałasuje na różne sposoby. Ten typ tak ma i kulturą pracy nie grzeszy :)