Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
243 cm3
21 KM
0.00 s
MZ kupiłem dokładnie rok temu, podczas ubiegłych wakacji. Była w super stanie lecz nie miala dokumentów. W zimie przeprowadziłem remont silnika. Podczas roku szkolnego kupiłem ramę z papierami. W tej chwili MZ jest rozebrana i przygotowana do malowania, ktore ma odbyc sie "na dniach". Niedługo nowe foty...
BRAK. Oryginał jest najlepszy!!!
Po remoncie.
Wymienione:
-Tłok
-Pierścienie
-Simmeringi
-Sworzeń
-Łożysko igiełkowe sworznia
-Stożek sprzęgła
-Wirnik
-Zębatka zdawcza
Niedługo czeka mnie wymiana wału (regeneracja), wymiana łożysk, jesli zajdzie taka potrzeba to szlif i wymiana tłoka z pierścieniami
Fabryczne. Wymieniony olej i uszczelniacze przedniego zawieszenia
Najbardziej pamiętna była jazda we dwie osoby, bez kasów, niezarejestrowanym i nieopłaconym motocyklem po 10 kilometrowym odcinku drogi krajowej :))
Malowanie całej MZ i za kilka lat doszczętny remont silnika
+Wygląd
+Że to MZ a nie JAWA :))) joke (szacunek dla JAWY)
+Moc
+Hamulec tarczowy
+Ten basik z tłumika
+Gwizd podczas jazdy
I tylko jeden minus
-Półka na bezpieczniki z ktorej one wypadaja, mam zamiar wymienic na płaskie bezpieczniki
-Elektronicznym zapłonie
-Zaworze membranowym
-Wyświetlaczu biegów
-Tylnym hamulcu tarczowym