Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Trzebinia
125 cm3
10 KM
15.00 s
Sprzęciora kupilem w 2000 roku z przebiegiem 104km za 400zł :) Pierwsza rejestracja 1996rok. Poprzedni właściciel przejechal sie na nim tylko raz, postal w garażu 4 lata i trafił w moje ręce :) Pare dni po kupnie przyjechał wujek z Austrii obadał sprzeta i pozwole sobie zacytować jego słowa " ten motor nie może sie tak nazywać" po czym pozrywał mi naklejki z baku :) hehe to było mocne :)
Motór sprawuje sie bardzo dobrze, nie mialem z nim wiekszych problemow :) Predkośc max 110km/h
Teraz robie remont silnika po niemiłej niespodziance ( magneto odleciało od wału ) widać na foto ukruszony wał.
Skończe remoncik zapodam lepszej jakosci fotki :)
chłodzony powietrzem, dwusuwowy, jednocylindrowy. Śr. cylindra/skok tłoka 52/58 mm Stopień spręż. 9:1 Pojemność skokowa 123 cm3 Moc max 10 KM
Gaźnik K2401 o śr. gardzieli 24 mm Sprzęgło wielotarczowe, mokre Skrzynia 4-biegowa, przełożenia: (1) 2,925; (2) 1,780; (3) 1,271; (4) 1,00
Zapłon elektroniczny bezstykowy
Podwozie: rama zamknięta, w 3.112 pojedyncza, w 3.113 podwójna, spawana z rur stalowych, zawieszenie przednie: widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, hamulce: bębnowe o średnicy 150 mm. Ogumienie 3,00 x 18. Model 3.1 13 Masa bez płynów 105 kg Maksymalneobciążenie 160 kg
Pojemność zbiornika paliwa 11,5 l.
niekiedy ślizgało sprzęgło :/ po małych modyfikacjach tarcz sprzegłowych defekt minoł :)
Wygodny z częściami niema problemów, niewiele pali, jak na 125 nieźle sie zbiera :)