Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
świętokrzyskie
243 cm3
21 KM
27 Nm
9.00 s
Etkę kupiłem parę lat temu ,,do jazdy\\\\\\\" pobrykałem tydzień i urwało się sprzęgło razem z kawałkiem wału, okazało się że któryś z poprzednich właścicieli (było ich ze czterech) zespawał stożek sprzęgła z wałem, no i jazda zaczęła się od remontu, malowania (sprayem) itp. Obecnie jeżdżę na silniku od ETZ 250 z 1983r. którą kupiłem za nieduże pieniądze.Silnik również wyremontowałem(szlif IV, korba itd.)a ponieważ nie miałem kasy na remont karoserii 250 i na rejestrację, to silnik włożyłem do 251 żeby go dotrzeć i tak już zostało (hula aż miło) a silnik od 251 trafił do ETZ 250 którą pomału robię na terenówkę, której początkowy zarys widać na fotce.
niema potrzeby
od ETZ 250 1983r.
oryginał po regeneracji
każda bliższa i dalsza byle na motorze
skończenie i uruchomienie terenówki i niech leśne zwierzęta się na to pomału przygotowują
same plusy
dobrych relacjach między samochodziarzami i motocyklistami o ile to możliwe w tym kraju