facebook
System PJ
to 129 363 pojazdów na 669 347 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Yamaha GTS 1000 1994r

Oglądano już 11403 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Yamaha GTS 1000 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Zmucha

  • Kategoria

    Szosowe

  • Pojemność

    1003 cm3

  • Moc

    98 KM

  • Max. moment obrotowy

    105 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.20 s

  • Opis

    Piękny, oryginalny, duży, wygodny turystyk. W mieście też daje bez większego problemu radę.

  • Tuning

    Tego motocykla nie trzeba tuningować - było by to profanacją :) Jest Najpiękniejszy w oryginalnej formie :)

  • Silnik

    Wysoka kultura pracy. Wysoki moment obrotowy. Moc wystarczająca do naprawdę szybkich przyspieszeń :) Tania eksploatacja. bardzo dużym atutem jest wtrysk paliwa - ułatwia życie i zmniejsza obsługę do minimum. Niestety silniki mają lekki apetyt na olej lecz przy tym nie kopcą. Jak do tej pory nie miałem żadnej awarii - przejechałem sporo.

  • Zawieszenie

    no i wreszcie o samym zawieszeniu które w głównej mierze wyróżnia ten motocykl na tle innych. LUDZIE nie wierzcie opiniom które wypisują osoby niemające styczności z tym motocyklem lub stare zapiski z mediów. W pierwszym wypadku jest to powielanie bzdur zasłyszanych ale nie do końca usłyszanych a w drugim przypadku to właśnie te bzdury. Gazety w momencie wejścia motocykla na rynek porównywały go do motocykli sportowych - i taki wizerunek przedstawiała Yamaha. Był to największy błąd i spalenie motocykla już na starcie. Ale wracając do zawieszenia; Bardzo stabilne, nie wpada w zawirowania, nie nurkuje, niestraszne mu koleiny itp. itd. naprawdę jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Pewnie ktoś zaraz zapyta to dlaczego nie stosuje sie go dalej... a no ze względu na wagę oraz koszty produkcji. GTS był bardzo drogi na tle konkurencji co również nie przyczyniło sie do jego sukcesu. Ten model jest naprawdę godny polecenia lecz trzeba byc w nim zakochanym (jak ja). Nie każdy lubi tak wyróżniające się motocykle. Nie jest tez wolny od paru wad. Np. kiepski Abs szczególnie na polskich drogach. Reszta to drobiazgi niemające wpływu na decyzję zakupu.
    Jeszcze dopiszę że bardzo ważne jest dobranie opon. Na przód idealna jest opona w oryginalnym rozmiarze, czyli 130/60 R17 - rzadka lecz jest do dostania - motocykl staje się niezwykle stabilny. Można założyć 120/70 R17 lecz motocykl staje sie bardziej nerwowy. Tył oryginalny to 170/60 R17 lecz mnie jeździło się znacznie lepiej na oponie o rozmiarze 180/70 R17.

  • Marzę o...

    Limitowanej wersji Yamahy GTS 1000A
    http://www.gts1000page.de/Fundgrube/GTS%20Jubimodel.jpg. Jeszcze nie spotkałem na rynku wtórnym.... niestety...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pony 50
  • Romet 50 T-1
  • FSO Polonez ATU
  • Yamaha DT 80
  • Honda Varadero
  • Fiat 131

Co robią kierowcy na PJ