Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Przybysławice
251 cm3
21 KM
8.00 s
Jest to mój nowo zakupiony sprzęt. Zawsze marzyłem o MZ i się udało wreszcie kupić od kolegi... rama jest od 150 a silnik 251 mała różnica ale zawsze coś z tyłu też jest duże koło bo na małym się nie dało jeździć tylko na jednym hehe
brak i nie będzie no moze jedynie mały ale jeszcze nie wiem..
Silnik 251 po generalnym remoncie :
- nowa skrzynia
- nowy tłok i pierścienie
- regeneracja wału
- szlif cylka
wszystkie części oryginalne niemiecki składany przez mechanika.. cena remontu nie całe 800 zł
dobre, tylne regulowane a z przodu się olej wylał i opadła trochę ale nie jest źle miękkie:D
jeszcze nie było tylko powrót od kumpla sam tą MZ o 8 na wieczór było już Ciemno i tylko na krótkich bo akum słaby
jeździć i żeby sie nie psuła no i trochę remontu wizualnego.
+szybki
+zwinny
+niezwodny
+5 biegów
+ i wiele jeszcze
- brak poza brakiem dokumentów
kupno jej za 800 zł to tyle ile wyniósł kolegę sam remont:D
i oczywiście mam dopiero 15 lat więc to też chyba osiągnięcie:D
70- 80 na pierwszym biegu bo kolega na skuterze do tylu się rozpędził i byłem na równo z nim. a V- max to około 150 ale nie wiem dokładnie bo mi nie działa licznik;/ ale niedługo sie sprawdzi ze ścigaczem:D
mażę o każdym ścigaczu o pojemności powyżej i włacznie 600:D którym można pożadnie zapierdzielać... głównie to kawa 10 i honda RR... a aut to tylko coś oszczedne callibra z gazem i honda CRX ED9