Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Krzyż Wielkopolski
50 cm3
4 KM
12 Nm
0.00 s
Zetka przygotowana w 100 % do sezonu 2011 !
- nowa świeca NGK C7HSA
- olej Mobil Super S 10w40
- olej we filtrze Shell Advanced
- zębatka przednia 14z
- po wyszlifowaniu króćca ssącego lepiej wkręca się na obroty i na zablokowanym module osiąga 8,5 tysiąca a oryginalnie bez przeróbek ledwo 8 tyś
- na dole w tłumiku są wywiercone dziurki tą pierwszą koło blokady rozwierciłem zeby była wielkości przedniej dziurki która znajduje sie przy końcu wydechu
-Czterosuw chłodzony powietrzem .
-Rozruch elektryczny i nożny
Idealne na szuter , polne drogi , pracuje bez zarzutów. Na asfalcie się płynie.
Jazda po podwórku po kupnie . Zrobiłem prawie 40 km
Miałem taki problem że zimą gdy jeździłem to zamarzła mi odma w przewodzie i silnik źle chodził stukało coś w cylindrze i jak odkręcałem świece to syczało powietrze puszczal olej a to sie okazało własnie ze zamarzła odma i silnik nie miał gdzie wydostać spalin i wytwarzało sie nadciśnienie :) a juz myślałem ze po niej :)
- świeca irydowa na sezon 2011
- spray do łańcucha Castrol
- przy 5000 km wlać porządny olej Racing 4T 20W-50 HD Liqui Moly
PLUSY :
- fajny wygląd :)
- szerokie przyczepne opony
-cicho chodzi
-lekko leci we dwóch bez obtarć
MINUSY :
- drobnostki :)
55 na zablokowanym
65 na odblokowanym
Dużo kilometrów nakręconych bez jakiejkolwiek silnikowej awarii . Najwięcej 150 km w ciągu dnia . 70 km bez przerwy w temperaturze 25 stopni .
Czymś większym :)