Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Stronie okolice Wadowic
70 cm3
15 KM
7.00 s
Sym Jet Euro X
Po małym tuningu wizualnym jak i mechanicznym :P
Engine>Engine>Engine>Engine
Cylek BGM 70ccm [Troszkę powiększony kanał wydechowy]
Wario Hebo [Rolki jeszcze testowe 2000 km i ich stan 95%]
Sprzęgło Malossi [Troszkę prześlizguje wystarczy podkręcić ]
Pasek Malossi [jeszcze ok]
Wydech Leovince ZX [Gówno jakich mało][po wyciągnięciu flaków z końcówki fajnie gwiżdże i nie ma spadku mocy]
Gaźnik Mikuni 17,5mm dysza 100 [i tu problem hehe spalanie]
Stożek Malossi [Bez obudowy strasznie głośny]
Króciec Stage6 [Big-Valve][koszt 240 zł nie ten model przeróbki ale się udało większy zawór listki tworzywo sztuczne moc o niebo większa]
Body>Body>Body
*Tak po pierwsze zmiana lakieru z białej perły śliczny kolor lecz białe nie wybacza (kolor niespodzianka dla kumpli i dla was)
*Kierownica downling TNT Alu Carbon
* Adapter kierownicy własnej roboty
* Brewki
*Lusterka F1
*Żarówki X-enon
* Za dupek na gładko
*Obudowa silnika pod kolor
Silnik Kymco ma około 15 HP [w tym setupie zamyka licznik z obrotami]
Tył zmiana amorka bo już lipa:P
Na razie nie maa będzie 25 cm głośnik:D
Każda :D
+ŻADNA CHINA !!!!!!!
+Bardzo zrywny
+Części z Hondy Peugeota Kymco
+ Rwie na koło jak głupi przy tym Setupie
- Strasznie słaby hamulec z tyłu
120 km/h po prostej na seryjnym gaźniku 12 mm i seryjnym króćcu teraz nie wiem :D:D:
Hahaha wyjebałem na starcie CAGIVE RAPTOR 125ccm szans nie miała
silnik w bardzo dobrej kondycji był :D:D
Wyprzedzenie 2 samochodów pod żad :):) pod górę na ciągłej w Brodach pod CPN
****************
No fajny ;D miałem podobnego dobry sprzęt widzę że dużo pracy włożyłeś w niego, ale moim zdaniem brakuje mu jeszcze jakiś naklejek za pusto jest i spód na biało pomalował ;p 10/10 oceń moje pojazdy (piaggio i ogarka) xD 10/10 PZDR
mycha400 pozdrowił kierowcę pojazdu