Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
swinoujscie
1000 cm3
136 KM
10 Nm
0.00 s
Stowarzyszenie to porazka.Motocyklista powinien byc FREEE ale miec za druchow innych motocyklistow.
Poza tym zmieniłem moto na KTM SUPER DUKE.
Pozdro
Niemal wprost z wyścigów Superbike'ów trafił do salonów Hondy model SP2 (RC 51). Po sukcesach pierwszej wersji - SP1, obecna poddana kilku modyfikacjom:
wydajniejszy układ wtrysku paliwa (zamiast czterech dwanaście dysz)
zmodyfikowany układ wydechowy (lżejszy)
nowy wahacz i amortyzator z większym zakresem regulacji
wyższa o 30mm owiewka (lepsza aerodynamika przy większych prędkościach)
No i akrapy przelotowe(były,ale sie skonczyły) teraz mam yoshimura trioval
Silnik:
4-suwowy, 2 cylindry, 8 zaworów, DOHC, V 90°, chłodzony cieczą, wtrysk paliwa
showa upsy
Wszystkie wspominam pozytywnie.
"Kiedy siedze na maszynie,totalny czuje luz
właczam silnik,daje kopa,za mna tylko kurz"
Planowany tuning wizualny po nowym roku.w silniku nie ma co zmieniac jest wystarczajaco agresywna.I tak potencjalu nigdy nie wykorzystam.
zaczne od plusow:
-bardzo waski
-nisko sr.ciezkosci
-nie trzeba wkrecac
-rewelacyjna do latania po winklach
minus tylko jeden:
-nie jest to sprzet turystyczny,nie nadaje sie na długie przeloty
-straszny wibrator
-czasami po przejechaniu 150 km mam wrazenie ze odpada mi prawa dlon,najgorzej jest z kciukiem.
Dokupieniu jakiegos crossa