Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
80 cm3
15 KM
0.00 s
Bardzo fajny motorek, który służy do tego by trochę się podszkolić przed zakupem prawdziwego motocykla. No i przede wszystkim pozwala załapać bakcyla!
Silnik stuningowany przez poprzedniego włściciela: cylinder 80ccm, sportowy wał, gaźnik, stożkowy filtr powietrza szerszą oponę z tyłu. Ja dołożyłem jedynie pierdółki typu naklejki, obwódki na koła, itp.
Fabrycznie 50ccm, przerobiony na 80ccm, sześciobiegowy. Bardzo fajnie sobie radzi. Często wybieram się na dość dalekie wycieczki i nigdy nie było problemu z podjechaniem pod górkę, wyprzedzaniem itp. Najlepsza prędkość wycieczkowa to 80-90km/h, wtedy jedzie się najprzyjemniej.
Cholernie sztywne, z tyłu- monowahacz
Każda dalsza wycieczka
Spokojnie przejeździć do końca maja, poźniej sprzedać i kupić prawdziwy turystyczny motocykl. Poza tym mam ambitny plan skończyć sezon dopiero kiedy spadnie śnieg.
+wygląd
+bardzo zrywny i dynamiczny silnik
+skuteczne owiewki
+prowadzenie w zakrętach
-brzmienie
-pozycja za kierownicą, do której trzeba się długo przyzwyczajać
-bardzo sztywne zawieszenie
Siedem lat jazdy na dwóch kółkach bez gleby.
Realne plany to Suzuki GSX600F, lub jakieś wielkie enduro-Transalp, DR Big itp. Po nocach śnią mi się natomiast BMW K1300GT, Kawasaki GTR1400, Moto-Guzzi Stelvio i inne wielkie turystyczne kobyłki;)