Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
998 cm3
198 KM
2.20 s
Co tu dużo pisać ? Trzeba się przejechać i zobaczyć jaka frajda. POLECAM
W salonie w Chicago na moje życzenie seryjne opony Bridgestone zostały zmienione na opony firmy Michelin Pilot Power 2 CT (są to opony w której boki są z bardzo miękkiej gumy a środek opony jest z twardszej.O pony te są przeznaczone w 10 % na drogę i 90 % na tor :)) Następnie zostało zamontowane Sprzęgło Antyhoppingowe- czyli 1 i 2 bieg wciskamy ze sprzęgłem a następne biegi przy obrocie 14000 tys/s wciskamy bez sprzegła.Uwaga w momęcie agrsywnego przełączenia z 2 na 3 mamy murowanego na 100 % wheeliego a potem gleba na plecy. Potem zostały założone sportowe lagi i amortyzatory które odwalają wspaniałą robotę - lecz bardzo bolą nadgarstki. Aby wszystko zestroić został założony amortyzator skrętu który przy dynamiczniejszej jeździe bardzo mocno się przydaje. W motorynce zmieniłem również kierunki i mocowanie na tablicę.
Silnik jest wykonany cały z aluminium lotniczego a cały wydech od kolektorów do tłumików końcowych został wykonany z tytanu. Silnik pięknie chodzi dla początkujących radzę nie przekraczać 10500 tys/obrotów ponieważ potem zaczyna działać system AirBoxu i przepustnic. Motor zaczyna grzać jak opętana bestia.
Sportowe - zakładane przez serwis
Autostrada na gdańska 130 km w 18:06 minut. Motorek pokazuje 299 km/h przy 13 000 tyś/obr ale jeszcze kręci do lekko ponad 14 000 tyś/obr
Byle się nie rozbić i przetrwać do następnego sezonu.
Szkoda że nie pokazuje pełnej prędkości - pokazuje tylko do 299 km/h
Prawdopodobne w przyszłym roku będzie zakładane Turbo lub Nitro