facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda CBR 900 1998r

Oglądano już 7954 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda CBR 900 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    kriss147

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Mrowiska

  • Pojemność

    919 cm3

  • Moc

    126 KM

  • Max. moment obrotowy

    92 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Wypadek 29.04.2010r. Moto rozbite,sprzedane Ja na szczęście wyszedłem z cało ;-) Na sezon 2011 zapewne zakup zx10R 2004 lub 2005 koniecznie zielone. Obym osiągnął ten cel ;-) pzdr


    ...przyszedł na świat 900RR/Sc33 poprawiony lecz dalej niezawodny. Lżejsza i wytrzymalsza rama aluminiowa, trochę inny kształt owiewek. Silnik rozwiercono do 919cm (latach 98/99 zmniejszono do 918,5ccm) miało to na celu poprawienie momentu obrotowego w niższym zakresie obrotów. Moc pozostała bez zmian...

    Ciekawostką jest zastosowanie z przodu 16 calowej opony mającej na celu poprawienie właściwości jezdnych jak i stabilności (nie potrzeba amortyzatora skrętu) Użytkownicy chcący nabyć taką nietypową oponę mogą się zdziwić, bo dostępność ich na rynku używanym jest znikoma i szybko się rozchodzą (w tamtych latach tylko Hornet posiadał taki sam rozmiar). Rozwiązaniem problemu jest założenie felgi 17" z hondy cbr600. Lata 98-99 przyniosły mały facelifting przednich reflektorów. Pod koniec lat 90 najchętniej kupowany "super sport".

    Rok 99 zamknął pewną erę motocykli, nowe trendy spowodowały że producenci w końcu postanowili wprowadzić elektronikę na większą skale...

  • Tuning

    Na dzień dzisiejszy brak. W przyszłości sportowe dysze dynojet, filtr powietrza k&n,przewody hamulcowe w stalowym oplocie, czarna szyba mra, kierunki led i lampa tyl led,przod xenon. Bedzie bajka ;-)

  • Silnik

    Pojemność 918,5cm3

    Średnica x skok tłoka: 71,0 x 58,0 mm

    Stopień sprężania: 11,1:1

    Układ zasilania: 4x38-mm-Ø-Gleichdruckvergaser mit Flachschiebern

    Max. moc: 72kW (98PS)/9750 min-1 zblokowany
    92kW (126PS)/9750 min-1 odblokowany

    Max. moment obrotowy: 92 Nm/8500 min-1

    Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem

    Rozrusznik: Elektryczny

    Skrzynia biegów: 6-biegowa

    Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring Nr 530

  • Zawieszenie

    Zawieszenie przednie: 45-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm

    Zawieszenie tylne: Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 125 mm

    Hamulce przednie: Hydrauliczne, podwójne tarczowe 310mm, z zaciskami czterotłoczkowymi

    Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych

    Rama: Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych

  • Pamiętna podróż/przygoda

    pewnej ciepłej soboty lutego 250km/h wzdłuż torów ;-) nastepnego dnia wypadł mi tel z kieszeni przy ponad 200 ;pp

  • Perspektywy

    Spokojnie przelatać sezon...

  • Plusy i minusy pojazdu

    Dla mnie kozak ;-)Moto nie do zajechania... Troche nerwowy na gumie ale powoli się nad tym zapanuje ;-)

  • Marzę o...

    Cysternie paliwa ;-D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Aprilia SR 50
  • Motobi Sprint
  • Volkswagen Vento
  • Daewoo Lanos
  • SHL M11

Co robią kierowcy na PJ