Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Mrowiska
919 cm3
126 KM
92 Nm
3.00 s
Wypadek 29.04.2010r. Moto rozbite,sprzedane Ja na szczęście wyszedłem z cało ;-) Na sezon 2011 zapewne zakup zx10R 2004 lub 2005 koniecznie zielone. Obym osiągnął ten cel ;-) pzdr
...przyszedł na świat 900RR/Sc33 poprawiony lecz dalej niezawodny. Lżejsza i wytrzymalsza rama aluminiowa, trochę inny kształt owiewek. Silnik rozwiercono do 919cm (latach 98/99 zmniejszono do 918,5ccm) miało to na celu poprawienie momentu obrotowego w niższym zakresie obrotów. Moc pozostała bez zmian...
Ciekawostką jest zastosowanie z przodu 16 calowej opony mającej na celu poprawienie właściwości jezdnych jak i stabilności (nie potrzeba amortyzatora skrętu) Użytkownicy chcący nabyć taką nietypową oponę mogą się zdziwić, bo dostępność ich na rynku używanym jest znikoma i szybko się rozchodzą (w tamtych latach tylko Hornet posiadał taki sam rozmiar). Rozwiązaniem problemu jest założenie felgi 17" z hondy cbr600. Lata 98-99 przyniosły mały facelifting przednich reflektorów. Pod koniec lat 90 najchętniej kupowany "super sport".
Rok 99 zamknął pewną erę motocykli, nowe trendy spowodowały że producenci w końcu postanowili wprowadzić elektronikę na większą skale...
Na dzień dzisiejszy brak. W przyszłości sportowe dysze dynojet, filtr powietrza k&n,przewody hamulcowe w stalowym oplocie, czarna szyba mra, kierunki led i lampa tyl led,przod xenon. Bedzie bajka ;-)
Pojemność 918,5cm3
Średnica x skok tłoka: 71,0 x 58,0 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Układ zasilania: 4x38-mm-Ø-Gleichdruckvergaser mit Flachschiebern
Max. moc: 72kW (98PS)/9750 min-1 zblokowany
92kW (126PS)/9750 min-1 odblokowany
Max. moment obrotowy: 92 Nm/8500 min-1
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring Nr 530
Zawieszenie przednie: 45-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 120 mm
Zawieszenie tylne: Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 125 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, podwójne tarczowe 310mm, z zaciskami czterotłoczkowymi
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama: Typu Diamond, podwójna, z kompozytów aluminiowych
pewnej ciepłej soboty lutego 250km/h wzdłuż torów ;-) nastepnego dnia wypadł mi tel z kieszeni przy ponad 200 ;pp
Spokojnie przelatać sezon...
Dla mnie kozak ;-)Moto nie do zajechania... Troche nerwowy na gumie ale powoli się nad tym zapanuje ;-)
Cysternie paliwa ;-D