Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
598 cm3
93 KM
3.30 s
Motor został przywieziony z Niemiec dwa lata temu i od tego czasu razem jeżdzimy.
Przejechałem już od tego czasu 9 tyś km bez żadnych ekscesów.
Jedyne przeróbki polegały na zmianie układu wydechowego.
Założyłem karbonowy tłumik SBK Leo Vince i łącznik z kwasówki o średnicy 55mm.
Warto było.
Moc wzrosła odczuwalnie o kilka koni, ze względu na to, że jest to tłumik przelotowy. Mimo tego nie jest on ogłuszający, a jedynie przyjemnie mruczy.
Na okres zimowy został zdjęty, ponieważ zdarza mi się jeździć i wolałbym uniknąć zmasakrowania go w przypadku ewentualnego uślizgu.
W salonie to koszt ok
2 tyś PLN
Wydech widać na fotce z
GS 550
Honda słynie z niezawodności swoich silników i podobnie jest w przypadku mojego motoru. Blisko 90 tyś km na liczniku, a nie ma najmniejszych problemów. Olej wymieniam raz na sezon i niczego w trakcie nie dolewam.
Jeżeli dba się o silnik nie powinno być z nim żadnych kłopotów. Wymiany oleju, dobre rozgrzanie przed jazdą i nie kręcenie ciągle pod czerwoną kreskę gwarantuje długie życie silnika.
SHOWA
Wyprawa na śląsk po Katanę Marcina.
Trasa Bydgoszcz - Łazy
W dwie osoby blisko 900 km w jeden dzień.
Wyprawa życia bez wątpienia, aczkolwiek chyba bym tego nie powtórzył. Jeżeli boicie się raka prostaty.....
Motor nawet nie jęknął na tak długiej trasie.
Może się uda CBR 900 RR Fireblade, ale .....
Stypendium studenckie
150 PLN na miesiąc.....
Ta CBR jest do sprzedania za
5,5tyś PLN bez carbonu
Jakby co 880 27 60 20
Plusy:
- ekonomia (5l/100km)
- zwinna i mała
- świetne prowadzenie
- wygodna jak na sporta
Minusy:
- mało wydajne hamulce
- trochę mało Nm w dole
- dość ciężka ( ponad 200kg)
- potwornie drogie plastiki
Ponad 220 km/h na pasie
Jak na '89 r to chyba nie najgorzej. Katalogowo nówka robi 227km/h