facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda NSR 125 1999r

Oglądano już 79937 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda NSR 125 »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    Irek125pl

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Jarosław

  • Pojemność

    160 cm3

  • Moc

    40 KM

  • Max. moment obrotowy

    14 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.50 s

  • Opis

    Jest to wersja JC22B blokowana.

    Kupiłem ją 24 października 2008r od handlarza z "kalinowej" nercia była ściągnieta prosto z niemiec
    Jeżdżę TYLKO na oleju Castrol Power 1 Racing 2T

    Ściągnąłem blokadę na wydechu (zwężka) i module zapłonowym (przecięcie drucika). I zmieniłem dyszę główną na większą 135.A z tv-124 zrobiłem tak że na linkach go troszkę inaczej nastawiłem i działa jak odblokowany :)

    V-max na blokadach wynosił 120kmh
    --------------------------------------------
    ;(:(:(::(
    :(((((((
    :(((((((((((( CRASHH :(:(:(
    http://www.bikepics.com/members/irek13simsonpl/99nsr125/default.asp?i=1981089&s=0



  • Tuning

    :(::::::::::::::::::::(:((:(((:(:(
    :(:(:(:( CRASHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ';:((

    http://www.bikepics.com/members/irek13simsonpl/99nsr125/default.asp?i=1981089&s=0
    --------------------------------------

    Modyfikacje 2009/2010

    - optyczny

    = pomalowana pianka na budzikach
    = wyrzucony uchwyt pasazera
    = podcięte nadkole
    = wypolerowany wlew paliwa
    = obizony przod
    = szyba racing
    = pomalowane zaciski
    = pomalowane tarcze h
    = paski na felgach
    = zmieniony emblematy przednich setow
    = ringi
    = brewki

    - mechaniczny

    = Cylinder z głowicą kpl POLINI 160ccm + poszezone wszystkie kanały cylek z zaworem na zeliwnej tuleji + tłok POLINI + polerowane wszystkie kanały, łopatki od zaworu i denko tłoka
    = rozwiercony gaznik na 30mm + dysza głowna 142
    = podłozone podkładki pod sprezyny docisku
    = poszerzony kanał w karterach od membrany
    = zrobiony mini "floow" + polerka
    = wypolerowane kanały w karterach
    = poszerzone okienka w membranie
    = wyjęty biały plastik z membrany
    = poszerzony króciec
    = dyfuzor z MITO

    Kompresja miezona przy przebiegu 4tys i pokazało 11,1 bar


    . . . . ;`(((

  • Silnik

    Typ silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
    Liczba cylindrów: 1
    Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
    Pojemność skokowa: 160 cm3
    Stopień sprężania: 6.8:1
    Średnica cylindra/skok tłoka: 60 mm
    Skok zawieszenia przód / tył: 118 mm / 125 mm
    Wysokość siodełka: 790 mm
    Długość: 2075 mm
    Szerokość: 670 mm
    Skrzynia biegów: 6-stopniowa
    Pojemność zbiornika paliwa: 13 l
    Rozmiar opony przód / tył: 110/70/17 / 130/60/17
    Masa: 142 kg
    Rozstaw osi: 1345 mm
    Rodzaj napędu: łańcuch
    Średnie zużycie paliwa: 6,0 7,0 ( 7-8 l*)
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5


    Zębatki

    Przod zmieniona na 15z tył org 36
    ------------------------------------------
    ---- C R A S H ;`(( ;`(( http://www.bikepics.com/members/irek13simsonpl/99nsr125/default.asp?i=1981089&s=0
    -------------

  • Zawieszenie

    Na nasze drogi w sam raz się nadaje

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Zawsze jest i będzie

  • Perspektywy

    Do 18-stki nsr zostanie ze mną lub dłużej a potem coś większego..

  • Plusy i minusy pojazdu

    . SAME PLUSY !!!!!!!
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  • Osiągnięcia

    Na prostej 175kmh

  • Marzę o...

    CBR 600-1000 F - RR


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • ZMZ
  • Honda NS1 80
  • Fiat 126
  • Honda CBR 125
  • Aprilia RS 50
  • Wartburg 353

Co robią kierowcy na PJ