facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda NS1 80 1996r

Oglądano już 13407 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda NS1 80 »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    krymi

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Szprotawa

  • Pojemność

    75 cm3

  • Max. moment obrotowy

    14 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Honda NS1 to najlepsza maszyna w swojej klasie :) ma kopnięcie i to mocne... Zarejestrowana na motorower!!! SPRZEDAM TANIO :) MASZYNA W NIEZLYM STANIE

  • Tuning

    Pierwsze co zrobiłem w mojej Hondzie to wymieniłem ten szpeczący tłumik... to jest w końcu ścigacz a nie komarek... wstawiłem tłumik titanium od Hondy CBR600 i zakombinowałem przy całym układzie wydechowym... co zwiększyło moc motoru oraz dźwięk. efekt piorunujący... zmienione zębatki tył 35 zębów, przód 17 zębów. Nie stracił na mocy wręcz przeciwnie. Do tego łańcuch 420 cross który bez problemu sprawdza sie na tym przełożeniu... pomalowane pokrywy na szczękach chamulcowych, Splanowana głowica i szlif cylindra na orginalnym silniku. Tłok 2 pierścienie zwiekszylem przy tym pojemność i kompresje motorku. w sumie to wychodzi na to że ma około 115 cm3 a wiec jest juz czym pośmigać.

    SPRZEDAM TANIO!!!

  • Silnik

    Silnik zachowany w orginale... po szlifie cylindra i splanowaniu głowicy, wymienione oleje, wymieniony napęd... obroty max. 14tys. SPRZEDAM TANIO PISAĆ!!!

  • Zawieszenie

    zostały wymienione wachacze, na twarge sportowe, motorek lekko siadł w dół. ale właśnie mi oto chodziło...

  • Pamiętna podróż/przygoda

    miasto :) spokojna jazda a tu nagle z tyłu kogucik
    :P policję zwabił mój tłumik od CBR600 20 minut zadawali mi w kółko to samo pytanie czy to motorower bo niewyglada... co miałem powiedzieć :P wkońcu sie odczepili i puścili mnie wolno :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    Jest kilka minusów w orginalnej ns1 ale który pojazd niema minusów. Ciężko jest z orginalnymi częściami i sa bardzo drogie. np zwykly tłok kosztuje 350 zł odlewany a nie kłuty... i trzeba duzo cierpliwosci i czasu zeby go zdobyć :) ale dla chcącego nic trudnego. Regulator prądu się często pali... ale to wina złego chłodzenia. po prostu orginalnie jest on umieszczony za chłodnicą pod bakiem... trzeba to przerobić najlepiej umieścic przed chłodnicą lub kolo niej. W zasadzie to tyle z wad ogólnie jestem fanem tego dwusówa więcej wydaje mi sie plusow niż minusów...

  • Osiągnięcia

    na zlocie ścigałem sie na 1/4 km z oplem vectrą 1,6 w bęzynie... dostala w dupe... tak samo jak honda civic, golfik 3, no przyspieszenie jest niezłe... w końcu to 14 tys obr.

  • Marzę o...

    Honda cbr600 F4 :) myśle ze juz niedługo się spełni moje marzenie :) nio i jeszcze jedno takie marzenie składam sam od podstaw chopera 4 sów. no jestem na półmetku. ale jeszcze długa droga... najwięcej czasu zajmuje mi wygląd motoru... ma on mieć sylwetke sportową pomieszaną z choperem z kosmicznymi kształtami, lampami... ma sie rzucać w oczy z bardzo daleka :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Skoda Favorit
  • Honda Civic
  • SHL M11
  • Opel Vectra
  • Volkswagen Golf
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ