Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
MAZOWIECKIE
599 cm3
110 KM
67 Nm
2.90 s
Jestem posiadaczem CBR-ki model F4 z rocznika 2000. Jest to superrr motorek-sprzęt nie sprawiający żadnych niespodzianek.
Crash-pady, końcówki kierownicy (wypolerowana stal kwasodporna), szyba carbon, wypolerowany uchwyt pasażera, tłumik przelotowy VIPER, kierunki od cbr 600 RR,
Typ silnika: czterosuw
Chłodzenie: ciecz
Liczba cylindrów: 4
Układ: rzędowy
Rodzaj rozrządu: DOHC
Liczba zaworów na cylinder: 4
Pojemność: 599 ccm
Moc: 81 kW ( 110 KM )
Obroty: 15000 obr / min
Masa: 170 kg
Rozstaw osi: 1395 mm
Tłoki o średnicy 67 mm, tuleje cylindrowe wykonane ze spieku akuminium i grafitu. Gaźniki o średnicy 36,5 mm. Model F4 ma do zaoferowania 110 pełnokrwistych kucyków i duży jak na swoją klasę pojemnościową, moment obrotowy 67 Nm. Jak na obecne czasy nie jest to może super ambitny wynik, ale w zupełności wystarczy do sportowej jazdy...
Przednie zawieszenie o średnicy rur 43 mm, doskonale radzi sobie nawet na nierównościach naszych polskich dróg. Tylny element resorująco – tłumiący ma pełną regulację i uruchamiany jest za pomocą progresywnego systemu dźwigni. Hamulce–czterotłoczkowe zaciski Nissin i 296 milimetrowe tarcze hamulcowe od Fireblade’a.
Na jednośladzie każda zostaje w pamięci :)
Polerka ramy, felg i dekli silnika
Cebra nie posiada minusów-ten sprzęt nie sprawia żadnych niespodzianek!!!
Honda CBR 600 RR