Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
599 cm3
115 KM
63 Nm
3.20 s
CBR chyba nie trzeba za bardzo opisywać bo nawet ten, który nie interesuje się motocyklami to zna ten sprzęt. Po przesiadce z NSR to prawdziwa torpeda xD Ale powoli i się 600 ogarnie.
-Kierunki tył -> malutusieńkie i bialutkie ^^
-Wydech -> HONDA F4i
-Filtr K&N
-Dynojety
-Naklejka mocy "CBR" :D
4 cylindrowy, legenda mówi że nie do zabicia. Mam nadzieję, że to prawda :D
Twarde, idealne do składania się w zakręty. Na nasze polskie drogi to można tylko crossa kupić i to jakiegoś rasowego, żeby się na pół nie przełamał jak chiński skuter (bez obrazy dla chińskich skuterów) :D
Na pewno pierwsza zostanie w pamięci (ta przesiadka po NSR i to delikatne ruszanie ze strachem, że mnie zaraz zrzuci albo na gumę postawi)
Szybka racingowa, crashpady (do wiosny się zrobi)
+dynamika (ciągnie od samego dołu obrotów)
+przyspieszenie
+vmax (niezbadany jeszcze xD)
+spalanie
+bezawaryjność
-na masie akumulatora ^^
CBR jest już dużym osiągnięciem. Zdanie za pierwszym kat. A ^^
Pierwsze postawienie na koło ze świateł ;p
Jak najkrótszej zimie (mogłoby jej w ogóle nie być).
Żeby kasy na wache nigdy nie zabrakło no i mogłaby być w takiej cenie jak u arabów, albo przynajmniej mieć 5ha pola roponośnego :D