Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Ostrowiec Świętkorzyski
70 cm3
0.00 s
Malaguti F10 trochę już przeżyło, teraz jest stelaż wywalone zbędne rzeczy i tylko stunt.
- stelaż 12bar
- Cylinder DR 70 ewolution
- wał Top Racing Race HQ (wypełniony)
- łożyska TNT teflon
- powię1kszone kanały dolotowe + polerka
- wario polini speed control
- sprzęgło malossi fly + dzwon malossi
- pasek malossi x (kevlar)
- zawór i króciec S6 (bardzo wydajne napełnianie silnika)
- gaźnik gianelli 19mm + filterek MK
- gazbox S6
- wydech Gianelli
ZAPIERDA**
Bardzo podatny na tuning i wykręcanie sporych mocy. Seryjnie dość bezawaryjny po tuningu jednak utrzymanie silnika w stanie idealnym pochłania sporo kasy. Teraz kartery rocznik 2002 reszta złożona od podstaw z nowych części.
Seryjne przód nie do zdarcia, dużooooooooooo stuntu i zero wycieków przez kilka sezonów, tył amortyzator niestety już do wymiany
Wszystkie gleby, pęknięte tłoki rozwalone łozyska spotkania z policja. Tych ostatnich jest najwięcej, rekord życiowy 4 wjazdy na miejscówkę w tydzień
katować, dojść do perfekcji wykręcić jeszcze więcej koni.
+ niesamowite przyspieszenie, wystrzał z miejsca
+ mały
+ odporny na gleby
- eksploatacja wysilonego silnika jest dość kosztowna
- niesamowity apetyt na paliwo spalanie na poziomie rodzinnego samochodu
70km/h na gumie przez miasto
o tym aby palił tyle co jego seryjni bracia, oczywiście bez spadku osiągów już całkiem niezłych