Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Tarnów Opolski
60 cm3
5 KM
5 Nm
0.00 s
Mały i wszedzie wjadący motorek majacy nawet niezła moc :D
cylinder od Kniaż'a 60/2, kontrolki wymienione na diody co daje nocą niezły efekt, siatka przy wlocie powietrza na głowice, swiatła awaryjne, większa dysza główna 75 orginalnie były 70 na przyśpieszeniu lepiej daje ta większa:D
dwusuwowy z drobnymi przeróbkami, czterobiegowa skrzynia biegów, zapłon elektroniczny, cylinder 60cm3,
fabryczne
wyciśnięcie na prostej 80 km/h. Każda jest pamiętna:)
udoskonalić go do ideału, starać się by zawsze był zadbany i dobrze chodził
+ mały i zwrotny,
+ mało pali,
+ dość zrywny i dobry Vmax,
+ elektroniczny zapłon,
+ wygoda z jazdy,
+ dośc dobre przednie światło hs1 35W
- dość częste naprawy, ale takie same drobnostki,
- za miękkie zawieszenie,
wymiana zapłonu z platynkowego na elektroniczny, uczenie sie na metodzie prób i błedów w naprawie silnika, poprawka instalacji elektrycznej bo po tym co tam było trudno było się połapać o co chodzi i jak to może wogóle działać,
taniej benzynie,
drogach równych jak stół,
tym by się wogóle nie psuł,
zakupie drugiego simka lub jakiegoś motoru o pojemności 125 w czterosuwie lub Yamaszke dt 80 lc II