Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Wieruszów
70 cm3
10 KM
20.00 s
Aerodynamiczna sylwetka, osadzona na szerokich oponach o niskim profilu, zapatrzone w dal kocie ślepia reflektorów i efektowna kolorystyka - wszystko to czyni z drugiego Speedfighta obiekt westchnień niejednego nastolatka.
Dane Techniczne
Pojemność skokowa - 49 ccm
Chłodzenie - cieczą
Moc kW (KM) - 3.7 (5.0) przy obr./min. 6900
Moment obr.(Nm) - 6.0
Liczba cylindrów - 1/dwusuw
Rozrusznik - elektryczny lub kopniak
Hamulce przód/tył - tarcza/bęben
Masa z paliwem - 96 kg
V max zablokowany/odblokowany - 45/95 km/h
Więcej zdjęć:
www.bikepics.com/members/gogi94/00speedfight2
Obecny Setup
Mechanika
- Cylinder Motoforce Eco 50
- Wał Hebo Sport
- Wariator Polini Speed Control
- Gaźnik Tec Racing 17.5
- Króciec Top Racing
- Łożyska Wału Stage6 SKF Metal C4
- Filtr Malossi E5
- Membranki Polini
- Świeca NGK
- Fajka NGK
Optyka
- Kierownica Rowerowa Prosta
- Mostek Kierownicy Od Rowera
- Lampa STR8 Lexus Style
- Amortyzator Przedni Tec S
- Amortyzator Tylny Tec S
- Stopka Boczna Buzzetti
- Przedłużka Amortyzatora R/C 6cm
- Spojler
- Brewki Opticparts
- Siatka Tuningowa W Grillu
- Karter Pomalowany Na Czarny Mat
Inne
- Opona Przednia Heidenau K61 120/70/12
- Opona Tylna Innova Meteor-R 130/70/12
- Kranik Paliwa Motoforce
- Wężyki Paliwa Motoforce Przezroczyste
- Przeróbka z AC na LC
V max 110km!
Silnik dysponuje przyzwoitą mocą, która pozwala rozpędzić Peugeota do ok 90 kmh, jednak kosztuje go to aż 4 l bezołowiówki.
Silnik pracuje bardzo cicho dzięki tłumikowi jeszcze z poprzedniej wersji, niektórym jednak ten dźwięk nie przypada do gustu twierdząc, że chodzi jak by był na prąd. Jednak na postoju z wydechu dochodzi przyjemny basowy pogłos, którego mogą pozazdrościć inne sportowe skutery.
Speedfight 2 osadzony jest na tym samym zawieszeniu co jego poprzednik, przedni wahacz niby zmodernizowany ale nadal troche nazbyt miękki. Całe zawieszenie jak w poprzedniej wersji wykazuje pewne słabości podczas składania się w zakręt. Kładzie się praktycznie sam i czuć, że zawieszenie się ugina, nie jest to przyjemne uczucie.
Każda ;)
Sprzedaż.
Plusy:
- markowy skuter a nie chinol
- duży kufer
- dużo części tuningowych jak i zamiennych
- dużo miesjca dla kierowcy
Minusy:
- przedni wahacz
- bęben z tyłu
JEŚLI JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ ! :)
A JA ODWDZIĘCZE SIĘ TYM SAMYM ! :)
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________
_____________________________________