Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Kłodawa
72 cm3
7 KM
0.00 s
Hmm był to mój pierwszy motor. Miałem go od kwietnia 2009r do 29 Lipca 2012r.
Silnik: 4 suw, chłodzony powietrzem.
Rozruch: Elektryczny/nożny
Max. moc: 2.45 KW/9000rpm
Skrzynia biegów: automat
Przednie opony: 120/70-10
Tylne opony: 130/70-10
Przedni hamulec: tarczowe
Tylny hamulec: bębnowe
Długość (mm): 1680
Szerokość (mm): 680
Wysokość (mm): 1180
Rozstaw osi(mm): 1265
Waga (Kg): 88
Zbiornik paliwa (L): 5
Ilość miejsc: 2
Mechaniczny :
-Moduł odblokowany
-Dysza #80
-Zdjęte blokady
-Sprężynki sprzęgła Hebo Racing +50%
-Wariator WM Motor High-Speed
-Rolki Wariatora 5,00g
-Pasek Napędowy 4Race
-Cylinder 72cc
-Głowica z zaworami pod 72cc
-Wałek rozrządu ze zmienionymi fazami rozrządu
Optyczny :
-Manetki
-Audio
Silnik czterosuwowy 2-zaworowy . Dobrze się sprawował. Nie sprawiał żadnych problemów .Jednym słowem jeździł bardzo dobrze.
Jak napisane wyżej miękkie dobre na polskie drogi.
Jazda miesiąc bez karty motorowerowej
Odkręcił sie wariator 3 km od domu
Pierwsza jazda na gumie i takie tam
Jest ich za dużo by wszystkie wypisać.
Sprzedany :)
+Średnie spalanie
+Tanie części
+Dobry na miasto i polskie drogi
+Mocny na 72cc
+Przyśpieszenie
+Dźwięk
+Niezawodny
-Kruche plastiki
-Mała dostępność owiewek
-Mały zbiornik paliwa
-Często paląca sie żarówka z przodu
-Troche piszczący przedni hamulec
85km/h
Wheelie
2 opona na tyle
Świecie bez ograniczeń prędkościowych
Tanim paliwie
Żyć długo i szczęśliwie ;P